کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پوئل: فن دایک و فونته ساوتهمپتون را ترک نخواهند کرد

سرمربی ساوتهمپتون قاطعانه از حفظ مهره های کلیدی قلب خط دفاعی تیمش حرف می زند.  
کلود پوئل سرمربی فرانسوی باشگاه ساوتهمپتون تایید کرد که ویرجیل فن دایک و ژوزه فونته دو مدافع میانی تیمش دست کم تا پایان فصل جاری در سنت مری به کار خود ادامه خواهند داد. این در حالی است که فن دایک با توجه به نمایش های درخشانش در قلب خط دفاعی قدیس ها و فونته نیز با توجه به مدت 18 ماهه باقی مانده به پایان قراردادش به ساوتهمپتون به جدایی از این تیم پیوست شده اند.

به گزارش اسکای، گمانه زنی ها از علاقه منچسترسیتی و چلسی به فن دایک و منچستریونایتد به فونته حکایت دارند اما پوئل می گوید که در ژانویه به این بازیکنان اجازه جدایی از ساوتهمپتون را نخواهد داد.

البته که هر دوی (پس از ژانویه هم) آن ها در باشگاه باقی خواهند ماند. حضور آن ها در تیم همراه با نگرشی مثبت و کمک کردن شان به بالاتر رفتن ما در جدول مسئله مهمی است. ویریجیل برای ما بازیکنی بسیار مهم است و در اینجا خواهد ماند. برای مان مهم است که ویرجیل در تیم بماند و به تیم کمک کند تا در جدول بالا برود. به شخصه هیچ ایده و قصدی برای فروش ویرجیل ندارم.
ژوزه فونته- ساوتهمپتون 

شرایط ژوزه کمی عجیب و غریب است اما او با ساوتهمپتون قرارداد دارد. همیشه پیرامون بازیکنان گمانه زنی هایی مطرح است و البته این ها عادی است چون که آن ها بازیکنان بزرگ و مهمی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد