کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هشدار هری کین به چلسی: تاتنهام مدعی قهرمانی است

مهاجم ملی پوش تاتنهام به چلسی هشدار داد که نباید این تیم را از بین تیم هایی که شانس قهرمانی در این فصل دارند خط زد.  
به نقل از دیلی میل، شرایط در لیگ برتر طوری است که 6 تیم توانستند خود را از بقیه جدا کنند و به احتمال زیاد قهرمان لیگ برتر از بین یکی از این شش تیم خواهد بود. چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد تیم هایی هستند که امتیاز بیشتری از بقیه تیم ها دارند و در تلاش برای کسب قهرمانی هستند. در این بین چلسی با کسب دوازده برد پیاپی در بازیهای قبلی خودش توانسته مدعی جدی برای قهرمانی لقب گیرد.

هری کین در ارزیابی خود از شرایط تاتنهام و چلسی در این فصل و قهرمانی در جزیره گفت: ما قطعا توانایی شکست دادن چلسی را داریم و فکر می کنم این اتفاق به زودی خواهد افتاد. اول از همه باید به بازی برابر واتفورد فکر کنیم که به 3 امتیاز آن نیاز مبرمی داریم. در ادامه برابر چلسی به میدان خواهیم رفت که بازی مهمی برای ما خواهد بود و می خواهیم هر طور شده برنده شویم و اختلاف خودمان را با صدر جدول کم کنیم. ما توانایی این کار را داریم و به همه بازیکنان چلسی هشدار می دهم که نباید تاتنهام را دست کم بگیرند. ما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد و می توانیم با برد در بازیهای بعدی، خودمان را به صدر نزدیک تر کنیم.  خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بردهای مهمی کسب کردیم و باید روند بردمان را مثل چلسی ادامه دهیم.

هری کین ادامه داد:‌ در بازی رفت که با شکست تیم ما همراه شد تیم برتر زمین بودیم و باید به برد می رسیدیم. حتی از حریف هم جلو افتادیم ولی در ادامه شکست بدی متحمل شدیم. باخت ما خیلی بد بود. اصلا انتظار آن را نداشتیم. نباید آن دیدار را با باخت به پایان می رساندیم ولی افسوس فایده ندارد و به فکر انتقام در دیدار برگشت خواهیم بود.

او درباره مصدومیت ابتدای فصل خود نیز گفت: همیشه وقتی مصدوم هستید، با خودتان فکر می کنید دوباره بازی کردن چگونه خواهد بود. ریکاوری زیادی داشتم و در بدنسازی کار کردم تا آماده برگردم. اینکه بعد از مدتی برگردید و گلزنی کنید حس خوبی دارد. امیدوارم بتوانم برای باقی فصل اینکار را ادامه دهم. می دانیم که در یکی دو ماه گذشته می توانستیم بهتر کار کنیم.

هری کین این فصل در 13 دیدار در لیگ برتر موفق شده است 8 گل به ثمر برساند. او در بازی تاتنهام برابر ساوتهمپتون نیز به خوبی توانست برای تیمش گلزنی کند تا نشان دهد در فرم خوبی قرار دارد.

منبع:ایسنا

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza جمعه 10 دی 1395 ساعت 19:14

زرشک اینم از این بازیکن تو که محو بودی جلو چلسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد