کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: چلسی شانس اول قهرمانی نیست؛ خوشحالم نظر جامعه فوتبال نسبت به ما عوض شده است

سرمربی چلسی با این نظر که تیمش شانس اول قهرمانی انگلیس محسوب می شود موافق نیست و تاکید کرده هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.  
آنتونیو کونته در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی فردا مقابل استوک سیتی از شاگردانش به خاطر تغییر نظر اهالی جامعه فوتبال درباره توانایی هایشان تمجید کرد.

کونته درباره اظهار نظر آرسن ونگر مبنی بر اینکه چلسی شانس اول قهرمانی لیگ است به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

پاسخ دادن به این سوال دشوار است چون تنها ۱۸ بازی کردیم و هنوز ۲۰ بازی دیگر باقی مانده است. در ابتدای فصل فکر می کنم حتی یک ژورنالیست، کارشناس و یا مربی نبود که برای این تیم شانس قهرمانی قائل باشد. دلیل آن هم اتفاقات فصل گذشته بود. عده ای فکر می کردند در نقل و انتقالات خوب کار نکردیم اما خوشحالم که نظر همه تغییر کرده است.

یک مقدار نگران هستم چون زمانی که نظرات به سرعت تغییر کند شما باید مواظب باشید. ما تنها ۶ امتیاز بیشتر از تیم دوم و ۷ امتیاز بیشتر از منچستر سیتی داریم. راه زیادی باقی مانده اما از تغییر نظرات در مورد خودم و بازیکنانم خوشحالم. کسب موفقیت در این لیگ که ما داریم در آن بسیار خوب کار می کنیم آسان نیست. کسب ۱۲ پیروزی متوالی دستاورد بزرگی است اما برای فتح لیگ در این برهه کافی نیست.

امیدوارم به این روند ادامه دهیم چون بازی دشواری مقابل استوک در پیش داریم. برای ادامه دادن به این روند باید حواس جمع باشیم. پیروزی مقابل استوک مهم است چون هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.
سرمربی چلسی همچنین اظهار کرده باوجود مصدومیت همچنان به جنب و جوش در کنار زمین ادامه خواهد داد.

از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی می کنم اما این تقصیر کودیچینی و استیو هالند است. می خواستم با آن ها بدوم و در نهایت مصدوم شدم. آن ها خیلی خوب می دویدند. با وجود این مصدومیت روی نیمکت نمی شینم. در جریان بازی با کریستال پالاس درد داشتم اما الان وضعیتم بهتر شده است.

منبع:وبسایت نود
نظرات 1 + ارسال نظر
alireza شنبه 11 دی 1395 ساعت 18:02

ازجون برای تیم مایه میزاره
مرسی گادفادر

Admin: دوست عزیز خیلی ممنون از اینکه با نظرات تو پست ها به ما روحیه میدی.
تو پیش بینی بازی ها نیز اشتراک کننید . خرسند میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد