کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: کودچینی و هالند مقصران مصدومیت من هستند

کونته: کودچینی و هالند  مقصران مصدومیت من هستند
سرمربی چلسی در تمرینات تیمش از ناحیه عضله دچار مصدومیت شد.  
آنتونیو کونته، کارلو کودچینی و استیو هالند را مقصر مصدومیت خود می داند. او در این خصوص گفت: من یک مشکل بزرگ در عضله پای خود دارم و این موضوع تقصیر کارلو کودچینی و استیو هالند است. آنها می خواستند همراهشان بدوم و من باید تاوان آن را بدهم زیرا آنها خیلی قوی می دون!

منبع:کاپ
نظرات 1 + ارسال نظر
alireza شنبه 11 دی 1395 ساعت 17:59

عاللللللللللللییییییی
بهت مدیونیم پدرخوانده

Admin: دوست عزیز خیلی ممنون از اینکه با نظرات تو پست ها به ما روحیه میدی.
تو پیش بینی بازی ها نیز اشتراک کننید . خرسند میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد