کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مائوریسیو پوچتینو: در برابر چلسی تمام تیم‌های لیگ برتر طرفدار تاتنهام خواهند بود

تاتنهام پس از شروع خوب در سال 2017، در یک دیدار حساس، چهارشنبه میزبان چلسی خواهد بود. 

 

در آستانه بازی حساس با چلسی، پوچتینو می‌گوید همه تیم‌های لیگ برتر منتظر پیروزی تاتنهام خواهند بود. 


به گزارش ESPN، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید تاتنهام در جدال با چلسی، حمایت سایر تیم‌های لیگ برتر را دارد. آن‌ها امروز در اولین بازی سال، موفق شدند واتفورد را با نتیجه 1-4 شکست دهند. شاگردان پوچتینو روز چهارشنبه باید در خانه، ورزشگاه وایت هارت لین، میزبان چلسی باشند، تیمی که در پی چهاردهمین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر است. تاتنهام هم‌اکنون با اختلاف ده امتیاز در جایگاه چهارم در تعقیب چلسی است و بازی چهارشنبه، نه تنها برای تاتنهام، بلکه برای بسیاری از تیم‌ها مهم خواهد بود. سرمربی آرژانتینی اسپرز در پایان دیدار با واتفورد، در رابطه با شرایط تیمش، گفت:


شاید حال و هوای لستر فصل گذشته را درک کنیم، در آن شرایط، همه تیم‌ها با آن‌ها بودند و علیه ما؛ چلسی در شرایط بسیار خوبی با ما بازی خواهد کرد، اما ما هم با شرایطی متفاوت‌تر از دیدار رفت به میدان خواهیم رفت. بازی بسیار سختی را پیش رو داریم، اما این یک فرصت فوق‌العاده برای متوقف کردن چلسی است. با پیروزی در این بازی، می‌توانیم اختلاف را کم‌تر کنیم. برای لیگ برتر بسیار مهم است که ما پیروز شویم و چلسی را متوقف کنیم. اما در نهایت هدف ما حضور در جمع چهار تیم برتر جدول خواهد بود.

پوچتینو در ادامه، در رابطه با دیدار تاتنهام در برابر واتفورد، افزود:


ما در ابتدای نیمه دوم دروازه واتفورد را باز کردیم و از همان لحظه، بازی تمام شد. پس از گل چهارم، ما بازی را کنترل کردیم، شانس‌هایی ایجاد کردیم، اما کاملاً حس کردید که بازی پس از دقیقه 48 به پایان رسید. من از بازی بسیار راضی‌ام، نمایش بسیار خوبی را ارائه دادیم. نیمه اول بسیار عالی بود، یکی از بهترین‌ بازی‌های ما بود. اگرچه باعث ناراحتی است که در آخرین دقیقه گل خوردیم، اما باید مثبت باشیم و به جنبه‌های مثبت بازی نگاه کنیم. در مجموع من بسیار خوش‌حالم. حالا ما سه روز فرصت داریم تا به مصاف چلسی بریم.

سرمربی تاتنهام در بخش دیگری از صحبت‌های خود، در مورد یکی از ستاره‌های تاتنهام در این دیدار، تریپیر، گفت: 


از عملکرد تریپیر و ویمر بسیار راضی‌ام. بازیکنانی که چندان فرصت بازی به‌دست نیاورده بودند و حالا بازی کردن آن‌ها باعث قدرتمندتر شدن ما می‌شود. در غیاب فرتونخن و واکر این بازیکنان می‌توانند به ما کمک کنند. امروز ما کاملاً متوجه شدیم که بازیکنان‌مان می‌توانند در هر شرایطی عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و حالا در آستانه بازی با چلسی، شما فکر می‌کنید، مهم‌ترین نکته این است که شرایط خودمان را حفظ کنیم. اما بحث اصلی حفظ پویایی تیم است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد