کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کوستا: در تابستان می توانستم از چلسی جدا شوم؛ بازی با تاتنهام بزرگترین چالش است

کوستا می گوید در تابستان فرصت ترک استمفورد بریج را داشته است. 
 
دیگو کوستا، ستاره گلزن چلسی می گوید به دلایل خانوادگی در تابستان 2016 در آستانه ترک آبی ها بوده است.

به گزارش تلگراف، مهاجم اسپانیایی که در حال حاضر با 14 گل زده صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر است در صحبت با تلگراف در اینباره گرفت:

آیا می توانستم در تابستان بروم؟ بله، اما این جا هم خوشحال هستم. آیا می خواستم بروم؟ بله، امکان رفتن را داشتم، خانواده ام و زندگی ای که آنجا دارم؛ نه به خاطر چلسی، اینجا هواداران و مردم عشق زیادی دارند؛ پس خوشحال هستم. مردم خیلی مرا دوست دارند. برای خانواده ام می خواستم یک چیز را تغییر دهم اما قسمت نبود و حالا خوشحال هستم. این هم مهم بود که مربی از همان لحظه اول به من گفت روی من حساب می کند.
وی درباره  تاثیر آنتونیو کونته ادامه می دهد:

واقعیت این است که سرمربی با بازیکنان خیلی خوب است. با آنها شوخی می کند و این برای ما خوب است، اینکه مربی ای داشته باشیم که فقط یک رئیس نیست و می توانیم با او حرف بزنیم، کسی که می توانیم در لحظات سخت روی حمایت او حساب کنیم. او با بازیکنان رفتار آرامی دارد و می توانید ببینید که مردم بیشتر او را دوست دارند.
وی درباره بهبود رفتارش در زمین می گوید:

می دانم باید چه بکنم. وقتی کار بدی می کنم به آن آگاهم، پس به آن فکر کردم و سعی کردم آن جنبه را بهبود بخشم؛ اینجا در لیگ برتر واقعیت این است که رحمی وحود ندارد، بسیاری از اوقات به نظر می رسید داوران با من دشمنی دارند. راه دیگری نبود چون اگر قرار نبود آنها تغییر کنند من باید تغییر می کردم.
چلسی در بازی بعدی خود در لیگ برتر روز  چهارشنبه در دیداری حساس رو در روی تاتنهام قرار  خواهد گرفت؛ بازی آخر دو تیم در استمفورد بریج در ماه می دیداری جنجالی بود با تمام حواشی معمول در یک دربی:

یک دربی است. همین است. دربی لندن است  کمی جدی تر است اما مشکلی نیست. به زمین آنها می رویم و سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. این بزرگترین چالش است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد