کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: نکته مهم در نقل و انتقالات، درست هزینه کردن است

سرمربی ایتالیایی آبی‌های لندن تاکید کرد که خرید پر سر و صدا و ناکارآمدی در کار نخواهد بود.  
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و موفق چلسی عنوان کرد که این تیم پول حاصل از فروش اسکار به لیگ چین را تنها برای خرید بازیکنان منطبق با سیستم جدیدش هزینه خواهد کرد و خبری از خریدهای پرسر و صدای نارکار‌آمد نخواهد بود.

به گزارش squawka، اسکار هفته گذشته رسما به شانگهای پیوست تا چلسی گران‌قیمت ترین فروش تاریخ خود را تجربه کند.  52 میلیون پوندی که از این معامله عاید آبی‌های لندن شد باعث شد تا شایعات پیرامون این باشگاه در بازار نقل و انتقالات زمستانی شدت بیشتری بگیرد. از مدت‌ها پیش از هامس رودریگز و لئوناردو بونوچی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های چلسی در نقل و انتقالات نام برده می‌شود. کونته اما تاکید کرد تیمش هزینه بیهوده نخواهد کرد:

خب واضح است که با فروش اسکار حالا پول کافی برای هزینه کردن در اختیار داریم اما نکته مهم، درست هزینه کردن است. به شخصه هزینه کردن به این هدف که فقط پولی را خرج کنید را نمی‌پسندم. ترجیح می‌دهم با این پول بازیکنانی جذب شوند که توانایی انطباق با سیستم جدید تیم را داشته باشند و بتوانند به ترکیب تیم راه پیدا کنند. پیدا کردن چنین بازیکنی در بازار زمستانی آسان نیست اما به همراه باشگاه روی این مسئله کار می کنیم.
گفته می‌شود خرید یک مدافع میانی باکیفیت در صدر خواسته‌های کونته است. اولین هدف این مربی نیز بازیکن سابقش، بونوچی‌ست. مدافع ایتالیایی 29 ساله یوونتوس که چندی پیش قراردادش را تا سال 2021 با این باشگاه تمدید کرد. بازیکنی که جدا کردن او از تورین قطعا بیشتر از 50 میلیون پوند هزینه در پی خواهد داشت. به جز بونوچی، راجا ناینگولان از رم و مارکو وراتی از پاری سن ژرمن نیز به عنوان اهداف احتمالی کونته و چلسی نام برده می‌شوند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد