کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هری کین: تاتنهام با تمرکز کامل، در پی پایان روند پیروزی های چلسی است

هری کین در مورد دیدار حساس تیمش مقابل چلسی صحبت کرده است. 

 

چلسی در حالی چهارشنبه شب در دیداری سخت میهمان تاتنهام است که تیم کونته سیزده برد پیاپی را کسب کرده است و برد مقابل تاتنهام، منجر به این می شود که این تیم رکورد بیشترین برد متوالی در لیگ برتر را که متعلق به آرسنال است، بشکند. دو تیم در حالی پای به این بازی می گذارند که یکی از سیزده برد چلسی، در دیدار رفت دو تیم در استمفوردبریج رقم خورد. اما هری کین و هم تیمی هایش مصمم هستند تا رکورد چلسی را پایان دهند. مهاجم ملی پوش اسپرز در مورد رویارویی با چلسی می گوید:


نمی خواهیم اجازه دهیم، چلسی در مقابل ما رکوردشکنی کند، تمام تلاشمان و تمرکزمان این است که بتوانیم روند چلسی را متوقف کنیم، نمی خواهیم چلسی ما را شکست دهد و رکوردشکنی کند. برای این بازی حساس و بزرگ، هیجان زده ایم. نسبت به بازی رفت در ماه نوامبر، شرایط بهترین داریم. البته آن ها هم شرایط خوبی دارند چرا که از آن بازی، همه مسابقاتشان را پیروز شده اند.


فکر می کنم نسبت به فصل گذشته، شرایط بهتری داریم، البته در نیم فصل اول مقداری افت داشتیم ولی نسبت به فصل گذشته بازیکنان قوی تر و با تجربه تر شده اند و امیدوار هستیم تا در نیم فصل دوم روند بهتری را طی کنیم و بتوانیم به صدرجدول نزدیک تر شویم.


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد