کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: تاتنهام، دشوارترین آزمون چلسی است

چلسی پس از 13 برد متوالی فردا باید در زمین تاتنهام دیدار سختی را برگزار کند. با توجه به تساوی روز گذشته لیورپول، چلسی با کسب یک پیروزی دیگر می تواند فاصله خود در صدر را به 8 امتیاز افزایش دهد.  
 حضور دو تیم مدعی در این بازی باعث بالا رفتن حساسیت این مسابقه شده است.
 
آنتونیو کونته، سرمربی موفق آبی های لندن، پیش از این بازی در نشست خبری خود گفت‌:« تاتنهام فصل گذشته می‌توانست قهرمان لیگ برتر شود اما در هفته‌ های پایانی کم آورد و نتوانست به قهرمانی برسد. آنها حالا قدرتمندتر از فصل پیش شدند و به همین خاطر معتقدم که بازی با تاتنهام سخت‌ترین آزمون این فصل ما خواهد بود. تاتنهام تیم خوبی است و نفرات خوبی در ترکیب خود دارد ولی ما می‌خواهیم با امتیاز کامل از این مسابقه خارج شویم. انتظار بازی کاملا متفاوتی نسبت به بازی با استوک سیتی دارم. تاتنهام چالش دیگری برای ماست و فوتبال متفاوتی را بازی می‌کند.»
 
کونته ادامه داد:« آنها عادت به بازی از عقب دارند و وقتی که صاحب توپ می‌شوند، به روی بازیکنان فشار می آورند و برای این بازی بسیار خوب آماده شدیم. چیزی که از الان می‌توانم بگویم این است که فردا شب یک فوتبال خیلی خوبی را خواهیم دید. هرچند زمان کمی هر دو تیم برای آمادگی داشتند. برخلاف چیزی که گفته می‌شود، خیلی جا برای پیشرفت داریم. تلاش می‌کنیم در هفته‌های باقی‌ مانده بهترین راه‌حل ممکن را پیدا کنیم.»
 
دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج چندی پیش به مصاف هم رفتند که تاتنهام بازی بهتری را ارائه داد ولی در نهایت دو بر یک مغلوب چلسی شد. در صورتی که آبی‌پوشان لندنی بتوانند تاتنهام را شکست بدهند، به رکورد ۱۴ برد پیاپی در لیگ که متعلق به آرسن ونگر و باشگاه آرسنال است دست پیدا می‌کنند.

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد