کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دست‌آورد بزرگ ما 13 پیروزی پیاپی است/ آنتونیو کونته: بازی در لیگ برتر انگلستان سخت است؛ مائوریسیو پوچتینو سزاوار تمجید است

سرمربی آبی‌های لندن، می‌گوید برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش با چالش مواجه است  
آنتونیو کونته می‌گوید همه تیم‌ها به دنبال متوقف کردن روند پیروزی‌های پیاپی چلسی در لیگ برتر انگلستان هستند.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته پیش از رویارویی شاگردانش با تاتنهام، در ابتدا در مورد رکوردشکنی احتمالی (رسیدن به رکورد 14 پیروزی پیاپی در لیگ برتر)، گفت:

نه، به این موضوع فکر نمی‌کنیم و این موضوع ما را نگران نمی‌کند. من، بازیکنان و همه باشگاه تنها به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود. دوباره می‌گویم،  رکوردی که وجود دارد، دست‌آورد بزرگ ما است که موفق شدیم در 13 بازی پیاپی به پیروزی برسیم و 39 امتیاز کسب کنیم. سایر شرایط برای ما اهمیتی ندارد. شیوه بازی‌های لیگ برتر به ما انگیزه می‌دهد. حالا تمام تیم‌ها می‌خواهند روند ما را قطع کنند، نه تنها تاتنهام؛ اگر شما به جدول نگاه کنید، می‌بینید ما تنها پنج امتیاز بیش‌تر از تیم دوم داریم و هفت امتیاز بیش‌تر از منچستر سیتی. اگر امشب آرسنال بورنموث را شکست دهد، فقط شش امتیاز با آن‌ها فاصله خواهیم داشت.
اتفاقاتی که برای جدول رخ خواهند داد زیاد است و ما به‌تازگی وارد نیم‌فصل دوم شده‌ایم. فردا می‌دانیم که بازی بسیار سختی در برابر تاتنهام خواهیم داشت. اگر پس از پایان بازی ما هشت امتیاز نسبت به تیم دوم فاصله داشته باشیم، خوش‌حال خواهم بود، اما حضور در این لیگ بسیار سخت است و شما ممکن است در هر بازی‌ای امتیاز از دست بدهید. 
کونته در ادامه، در مورد وضعیت محرومان و مصدومان چلسی در این بازی، افزود:

این شرایط را که بازیکنانم را در وضعیت خوبی در اختیار دارم، من را خوش‌حال می‌کند و باعث می‌شود بهترین انتخاب‌ها را برای ترکیب اصلی داشته باشم. ترجیح می‌دهم چالش انتخاب بازیکن را داشته باشم [تا این‌که بازیکنان مصدوم باشند]. قطعاً در شرایط فعلی ما پدرو، ویلیان، هازارد و کوستا را در شرایط خوبی داریم که می‌توانند برای ما به میدان بروند. من باید برای ترکیب ابتدایی تیم تصمیم بگیرم، اما فکر می‌کنم بازی در هر شرایطی باید تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و مهم‌تر از این موضوع، باید آن‌ها را با شرایط خوبی در اختیار داشته باشم. 
کونته ضمن این‌که تاکنون هیچ پیشنهادی برای جان میکل اوبی نرسیده است و آینده او هم‌چنان مشخص نیست، بار دیگر با اشاره به دیدار پیش رو، گفت:

من یک بار بیش‌تر در وایت هارت لین نبودم. آن هم زمانی که می‌خواستم برای تیم ملی ایتالیا بازیکنان را انتخاب کنم و به تماشای بازی تاتنهام - فیورنتینا نشستم. اخیراً بار دیگر بازی رفت‌مان در استمفورد بریج را تماشا کردم. در نیمه اول آن‌ها بسیار خوب بازی کردند و فشار زیادی به ما وارد کردند و حتی موفق به زدن گل شدند. سپس پدرو بود که برای ما در اواخر نیمه اول گل زد و در نیمه دوم، مزد بازی خوب خود را گرفتیم و پیروز شدیم. اما قطعاً تاتنهام نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. آن‌ها از فصل گذشته بهتر بازی می‌کنند و مربی خوبی دارند که کار خود را خوب بلد است. این تیم هرسال درحال پیشرفت است و مائوریسیو پوچتینو کاملاً سزاوار تمجید است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد