کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مائوریسیو پوچتینو: بازی با چلسی سخت خواهد بود؛ برای پیروزی باید نشان دهیم تیم بهتری هستیم

سرمربی آرژانتینی تاتنهام پیش از دیدار با چلسی، از شرایط خوب تیمش و آمادگی بازیکنان برای شکست دادن چلسی می‌گوید.  
مائوریسیو پوچتینو می‌گوید علی‌رغم قدرتمند بودن چلسی، شاگردانش در تاتنهام آماده شکست دادن این تیم هستند.
به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه تاتنهام، آبی‌های لندن درحالی فردا شب در وایت هارت لین میهمان تاتنهام هستند که هم‌اکنون با اختلاف 10 امتیاز نسبت به این تیم (که در جایگاه چهارم قرار دارد)، در صدر جدول هستند. در دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه استمفورد بریج، چلسی موفق شد تاتنهام را با نتیجه 2-1 شکست دهد. حال در آستانه دیدار برگشت دو تیم، مائوریسیو پوچتینو در رابطه با دیدار دو تیم گفت:

قطعاً بازی سختی را  در پیش خواهیم داشت. چلسی در شرایط خوبی قرار گرفته است، اما ما هم در شرایط خوبی هستیم، بسیار با عتماد به نفس و با روحیه؛ در وایت هارت لین برای هواداران‌مان بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم دیدار جذابی را شاهد خواهیم بود و فرصت ایده‌آلی برای کم کردن اختلاف امتیازی خواهیم داشت. در وهله اول ما نیاز داریم نشان دهیم که شایسته پیروزی در بازی هستیم و برای این موضوع، باید نمایش بسیار بسیار سطح بالایی داشته باشیم. چراکه در برابر تیمی بازی می‌کنیم که نمایش‌های سطح بالایی دارد. در همین شرایط اما ما بسیار با اعتماد به‌نفس پیش می‌رویم و امیدواریم که به شرایط خوبی برسیم. 
پوچتینو در ادامه در پاسخ به این سوال که این دیدار تا چه اندازه روی تاتنهام فشار وارد می‌کند، اظهار داشت:

ما فقط باید انرژی خود به بهترین شکل را صرف آماده شدن برای این بازی می‌کردیم. باید فقط به برد فکر کنیم، نه این‌که در بازی اتفاقات خوب یا بد رخ خواهند داد. ما کاملاً امیدوارانه به میدان خواهیم رفت، همان‌طور که من هم بسیار به این بازی خوش‌بین هستم. هیچ‌گاه در مورد اتفاقات بد فکر نمی‌کنم و همیشه به اتفاقات خوب فکر می‌کنم، چراکه به بازی‌ای که انجام می‌دهیم ایمان دارم. من به بازیکنانم و هواداران‌مان باور دارم. فکر می‌کنم باید جو بسیار خوبی را در ورزشگاه ایجاد کنیم و همه برای پیروزی تلاش کنیم. این چالش ما برای روز چهارشنبه خواهد بود. 
پوچتینو در مورد موضوع داغ این روزها، 13 پیروزی متوالی چلسی نیز افزود:

ما نمی‌توانیم روی این موضوع تمرکز کنیم. تمرکز ما روی خودمان است تا شیوه بازی خود را بهتر کنیم و سعی کنیم بهتر از آن‌ها باشیم. تمام اتفاقاتی که پس از آن روی می‌دهد، مسئله ما نیست. چلسی مسئله ما نیست، ما باید روی تاتنهام تمرکز کنیم و نشان دهیم چرا بهتر از آن‌ها هستیم و شایسته پیروزی. فکر می‌کنم در شرایطی به این بازی رسیده‌ایم که وضعیت خوبی داریم. 
سرمربی آرژانتینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، در مورد نقش هواداران در این دیدار، گفت:

مانند همیشه هواداران فوق‌العاده خواهند بود. آن‌ها می‌توانند یک کمک بزرگ برای ما باشند که با انرژی‌ای که دارند، فضای باورنکردنی‌ای را خلق کنند و فکر می‌کنم با همدلی می‌توانیم چلسی را شکست دهیم. ما نیاز داریم که انرژی خود را روی آماده شدن برای این بازی بگذاریم تا با بهترین شرایط وارد میدان شویم. 
در پایان کنفرانس مطبوعاتی، پوچتینو با اشاره به دو پیروزی متوالی 4-1 تاتنهام در برابر ساوتهمپتون و واتفورد، افزود:

فکر می‌کنم آماده‌سازی بسیار خوبی داشتیم. خیلی خوب است که ما در شرایطی به این بازی می‌رسیم که در دو بازی قبلی 8 گل به‌ثمر رسانده‌ایم. بسیار خوش‌حالیم و راضی و در این مدت، همیشه فکرمان روی این موضوع معطوف بوده است که چگونه سال 2017 را خوب آغاز کنیم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد