کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارتین کیون: در دیدار تاتنهام و چلسی دفاع های های کناری، تعیین کننده خواهند بود

اسپرز در شب چهارشنبه میزبان چلسی در وایت هارت لین خواهد بود، دیداری که نحوه تقابل دو تیم در مقابل هم سوال های زیادی را ایجاد کرده است.  
بازی های میان تیم های بزرگ در این فصل لیگ جزیره تاکنون چندان انتظارات را برآورده نکرده است، اما به نظر جدال دو تیم لندنی بازی خواهد بود که این روند را تغییر می دهد. به نوشته مارتین کیون از برای سایت دیلی میل:

تاتنهامی ها قطعا همچنان نسبت به روشی که ستارگان چلسی با شکست آنها در ماه می، امید های قهرمانی را از آنها گرفتند ناراحت هستند و اتفاقات دراماتیک آن بازی بدون شک باعث هیجان بسیار آنها در بازی چهارشنبه خواهد بود. جو ورزشگاه وایت هارت لین هیجان انگیز خواهد بود، و من می دانم بازی به عنوان یک رقیب همشهری در  آنجا چه حسی دارد، چلسی وارد حیاط خلوت شیر ها خواهد شد.
بخش تاکیتیکی این بازی نیز سوال برانگیز خواهد بود، مخصوصا خطوط دفاعی دو تیم. هر دو تیم با خط دفاع سه نفره در این فصل موفق بوده اند، در حالی که پوچتینو اخیرا  این سیستم را امتحان کرده است، وکلید این موفقیت بال های کناری فوق العاده هر دو تیم بوده اند. می توان ادعا کرد که با حضور کایل واکر و دنی رز، تاتنهام بهترین بال های دفاعی لیگ را در اختیار دارد.
نقش بال های دفاعی در سال های اخیر تغییر کرده و این بازیکنان بیشترین از سایر اعضای تیم زمین را پوشش می دهند، و در نتیجه ریز جسه تر و سرعتی تر شده اند. ویکتور موزس در چلسی، که این فصل یک پدیده بوده است، نیز در این تعریف قرار می گیرد در حالی که مارکوس آلونسو بزرگتر و دفاعی تر بوده ولی به خوبی با وظایف این پست آشناست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد