کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: ونگر و مورینیو از صدرنشینی چلسی عصبانی هستند نه برنامه مسابقات

آنتونیو کونته به اعتراض مورینیو و ونگر واکنش نشان داده است.  
به گزارش تلگراف، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی که تیمش امشب در هفته بیستم لیگ جزیره باید به مصاف تاتنهام رود، در واکنش به اعلام نارضایتی مورینیو و ونگر، سرمربیان منچستریونایتد و آرسنال، در گفتگو با خبرنگار تلگراف گفته است:

من فکر می‌کنم آن ها به خاطر جایگاه چلسی عصبانی هستند نه برنامه مسابقات. این چیزها طبیعی است و در ایتالیا هم اتفاق می افتد. همیشه وقتی شما در صدر جدول هستید، این اتفاقات وجود دارد. برنامه مسابقات را من تنظیم نمی کنم. اگر بخواهیم بگوییم، یک روز استراحت بیشتر نسبت به تاتنهام یک مزیت است. امّا به نظر من برتری و مزیت در چیزهای دیگری وجود دارد. 
کونته ادامه داد:

در طول فصل اتفاقات و شرایط مختلفی رخ می دهد و شما می توانید که آن را به عنوان یک برتری و مزیت درنظر بگیرید، امّا این یک روز به هیچ عنوان مزیت نیست. قبل از کریسمس، ما سه بازی را در شش روز مقابل وست برومویچ، ساندرلند و کریستال پالاس انجام دادیم. در این شرایط ما از نظر فیزیکی بسیار خوب ظاهر شویم. ترجیح می دهم که خیلی فشرده بازی کنیم، چراکه برای رسیدن به این شرایط سخت تلاش کرده ایم و آماده ایم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد