کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:تاتنهام ۲ - ۰ چلسی

سرانجام این تاتنهام بود که توانست روند پیروزی های پیاپی چلسی را در لیگ به پایان برساند. 

 

تاتنهام هاتسپر و چلسی در حالی به مصاف هم رفتند که دو تیم وضعیت خوبی را در لیگ برتر سپری می کردند. آبی پوشان لندن برای ثبت چهاردمین برد پیاپی به زمین آمدند و در آن سوی میدان، شاگردان مائوریسیو پوچتینو قصد داشتند به روند درخشان اخیر خود ادامه دهند. 


تاتنهام مطابق انتظار بازی را بهتر آغاز کرد اما این چلسی بود که اولین موقعیت مهم بازی را بدست آورد. در دقیقه ۵ بازی، ادن هازارد در آستانه باز کردن دروازه بود اما شوت این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت. پس از این حرکت، تاتنهام دوباره بازی را در دست گرفت. در دقیقه ۱۰ بازی، فرار هری کین راه به جایی نبرد. در دقیقه ۲۱، شوت وانیاما با اختلاف بیرون رفت.


در دقیقه ۲۲، فرار اریکسن و شوت این بازیکن، خطرناک ترین موقعیت تاتنهام را ساخت اما توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۲۵، ضربه آزاد لوییز با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه ۳۵، کوستا فرصت مناسبی را بدست آورد اما شوت این بازیکن بد بود. در دقیقه ۳۸، کورتوا برای اولین بار ناجی تیمش شد و نگذاشت دایر به گل برسد. در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه به پایان برساند، در اوقات تلف شده نیمه اول، سانتر زیبای اریکسن، دله آلی را در موقعیتی قرار داد تا با ضربه سر، در بهترین زمان ممکن دروازه چلسی را باز کند.


چلسی نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد. در دقیقه ۴۷، فرار کوستا و ضربه مورب وی را لوریس از خط دروازه به بیرون فرستاد. در دقیقه ۴۸، در شلوغی محوطه جریمه، ضربه سر آلونسو در چند قدمی دروازه به هازارد رسید اما این بازیکن با ضربه سر توپ را به اوت زد. در دقیقه ۵۳، اریکسن امیدهای چلسی را بر باد داد. در حرکتی مشابه و با دید عالی، سانتر وی دوباره به آلی رسید تا در صحنه ای که کورتوا در بیرون آمدن از دروازه دچار اشتباه شد، ستاره جوان انگلیسی گل دوم را هم به ثمر برساند.


بعد از این گل، کیفیت بازی کمی افت کرد و بخش مهمی از روند دیدار در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه ۷۶، ضربه آزاد اریکسن با اختلاف به بیرون رفت تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

ترکیب دو تیم:


آمار بازی:

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد