کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پل کلمنت و رد احتمال پیوستن جان تری و فرانک لمپارد به سوانزی

سرمربی سوانزی - نقل و انتقالات - جان تری - فرانک لمپارد - لیگ برتر

سرمربی جدید سوانزی سیتی احتمال جذب دو اسطوره آبی‌های لندن را به دلایل متفاوت، رد کرد. 

 

پل کلمنت، سرمربی جدید سوانزی سیتی عنوان کرد این باشگاه علی‌رغم علاقه به جذب جان تری و فرانک لمپارد، به دلایل متفاوت نخواهد توانست این دو اسطوره را در ترکیب خود داشته باشد.


به گزارش walesonline، کلمنت که به تازگی به عنوان سرمربی سوانزی منصوب شده؛ به گفته خودش قصد دارد بازیکنانی که بازی آن ها را می‌پسندد به جمع شاگردانش اضافه کند. او کاملا از نیاز تیمش به خرید یک مدافع میانی مطمئن آگاه است و علی‌رغم پیشنهاد هری ردنپ، نام این مدافع، جان تری نخواهد بود. از طرف دیگر، کلمنت احتمال بازگشت فرانک لمپارد به میادین برای خداحافظی رسمی از فوتبال در تیمی که فوتبالش را در آن آغاز کرد را پایین دانست.


ردنپ هفته پیش گفته بود که سوانزی با توجه به خطر سقوطی که آن را تهدید می‌کند، باید با دو اسطوره چلسی قرارداد امضا کند. این پیشنهاد وقتی  رابطه خوب کلمنت در دوران حضورش در استمفورد بریج را نیز به خاطر بیاوریم، باعث شد تا در رسانه‌های انگلیسی این سوال پیش بیاید که آیا سرمربی 44 ساله سوانزی برای به واقعیت تبدیل کردن این پیشنهاد اقدام خواهد کرد یا خیر.


با این حال، علی‌رغم اینکه تری جایی در برنامه‌های کونته ندارد و سوانزی نیز کاملا برای جذب یک مدافع میانی مصمم است، کلمنت احتمال جذب کاپیتان چلسی آن هم در ژانویه را رد کرد. از سوی دیگر، کلمنت احتمال اقدام تیمش برای به خدمت گرفتن لمپارد [که اولین بازی خود در لیگ برتر را با پیراهن سوانزی انجام داد] را منتفی دانست چون این بازیکن قصد بازگشت به میادین را ندارد. او در گفتگو با خبرنگاران درباره فعالیت‌های احتمالی تیمش در نقل و انتقالات زمستانی گفت:


ما باید واقع‌بین باشیم. به هیچ عنوان نمی توانم جان [تری] را در پیراهن تیم دیگری به جز چلسی تصور کنم. شرایط فرانک متفاوت است. او فوتبال را کنار گذاشته و اگرچه به شخصه مایل بودم او را اینجا در کنارم داشته باشم اما باز هم باید واقع‌بین بود و با توجه به اطلاعاتی که از نزدیکان فرانک به من رسیده؛ او قصد دارد مدتی از فوتبال به دور باشد. 

کلمنت در ادامه از اعلام حمایت هیئت رئیسه باشگاه از او برای تقویت تیم در بازار نقل و انتقالات گفت:


از سوی باشگاه این اطمینان به من داده شده که تیم در ژانویه فرصت تقویت خواهد داشت و می‌خواهم مطمئن شوم بازیکنان جدیدی که به تیم می‌آیند، از بازیکنانی که در اختیار داریم، بهتر باشند. اول از همه باید آن‌چه داریم را ارزیابی کنم. پیش از پیوستنم به سوانزی، بحث‌هایی پیرامون اهداف احتمالی شد. کاملا می‌دانم اهداف باشگاه چه بازیکنانی خواهند بود. طبیعی‌ست که با خودم ایده‌ها و تفکرات جدیدی به تیم خواهم آورد و بنابراین بازیکنانی جذب خواهند شد که هم به آن‌ها نیاز داشته باشیم و هم من از کیفیت آن‌ها راضی باشم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد