کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی خطاب به کمیته انضباطی: رویکرد و فرهنگ باشگاه زیر نظر کونته تغییر کرده است

چلسی می خواهد سوابق گذشته آن ها در امر مجازات نادیده گرفته شود.  
پس از جریمه 100 هزار پوندی چلسی بعد از بازی با منچسترسیتی، این باشگاه از اینکه تنها سیتیزن ها 35 هزار پوند جریمه شده است، ناراضی است چون طبق رای اعلام شده، هردو باشگاه به یک اندازه مقصر اعلام شده بودند. دلایل نوشته شده در جریمه این دو باشگاه که توسط فدراسیون فوتبال در روز پنجشنبه منتشر شد، نشان داده هردو باشگاه به دلیل نقض قوانین حاکم بر کنترل بازیکنان و مربیان جریمه شده اند. 

به گزارش دیلی میل، جیم استورمن، نماینده باشگاه چلسی اعلام کرده چون این باشگاه در سال های اخیر -شش مورد از سال 2011- سابقه زیادی در جریمه شدن داشته، مورد بی مهری کمیته انضباطی قرار گرفته است. او می گوید:

فرهنگ و رویکرد باشگاه از وقتی کونته آمده است تغییر زیادی کرده اما خب بر سر این موضوع بحث و جدلی نخواهیم کرد.
در دلایل نوشته شده، این موضوع ذکر شده که این هفتمین اتفاقی است که باشگاه چلسی در آن دخیل بوده و کمیته تنظیم مقررات، این موضوع را در نظر داشته است و این افزایش در جریمه، به دلیل سوابق بد آبی های لندن است . در این دیدار سرخیو آگوئرو به دلیل درگیری با داوید لوئیز با کارت قرمز داور جریمه شد و متعاقب آن پس از اتمام بازی با محرومیتی 4 جلسه ای روبه رو شد.  فرناندینیو هم به دلیل درگیری با سسک فابرگاس از زمین مسابقه اخراج شد. در این بین فرناندینیو از منچستر سیتی هم با محرومیت 3 جلسه ای روبه رو شده است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد