کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنتونیو کونته: زوما در برابر پیتربرو به میدان خواهد رفت؛ هیچ جامی را فدای جام دیگر نمی‌کنم

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پیتربرو، به مسائل زیادی اشاره کرد. 

 

 سرمربی ایتالیایی چلسی، آنتونیو کونته، می‌گوید دیدار با پیتربرو فرصتی برای بازیکنان جوان است که کم‌تر در طول فصل برای چلسی به میدان رفته‌اند.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته در گفت‌وگویی که پیش از دیدار جام حذفی با خبرنگاران داشت، در مورد مسائل مختلفی از جمله وضعیت کورت زوما و میشی باتشوایی گفت. سرمربی ایتالیایی در ابتدای صحبت‌های خود، گفت:


زوما بازی خواهد کرد. او کاملاً آماده است. او شایسته دوباره به میدان رفتن است و این فرصت خوبی است که به من نشان دهد شرایط خوبی دارد و به لیست من برای حضور در ترکیب اصلی بازی‌های دیگر اضافه شود. مصدومیت او بسیار بد بود. این موضوع را می‌دانستم. من با باشگاه در مورد مصدومیت او صحبت‌ کرده‌ام و کاملاً آگاهم که او برای ریکاوری به زمان احتیاج خواهد داشت. کورت درحال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و آماده است تا فوتبال خود را دوباره آغاز کند. 

در مورد باتشوایی نیز فکر می‌کنم فرصت این را دارم که بازی او را ببینم و این بسیار مهم است. دیگو کوستا بسیار خوب کار می‌کند و بازی‌های زیادی را برای ما انجام داده است. هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام، اما برای میشی احتمالاً فرصت خوبی فراهم خواهد بود تا به من تعهدات خود را نشان دهد. تکرار می‌کنم. حضور در لیگ انگلستان و عادت کردن به شرایط آسان نیست. در کنار این موضوعات، اگر شما مهاجم باشید و بازیکنی جوان، به علت شرایط فیزیکی لیگ دچار مشکل می‌شوید، اما تلاش او در تمرینات قابل ستایش است. او درحال پیشرفت و یادگرفتن فلسفه فوتبالی ما است. یک‌شنبه فرصت کاملاً مناسبی برای باتشوایی خواهد بود تا توانایی‌هایش را نشان دهد و من را قانع کند که بیش‌تر از او استفاده کنم.

چلسی که کار خود را از دور چهارم جام حذفی آغاز می‌کند، در 19 فصل گذشته هیچ‌گاه در گام نخست جام حذفی شکست نخورده است. شاگردان کونته روز یک‌شنبه به مصاف پیتربرو خواهند رفت. او در ادامه در مورد این‌که آیا جام حذفی را فدای قهرمانی احتمالی در لیگ برتر خواهد کرد، افزود:


در فوتبال، شما هیچ‌گاه از چیزی مطمئن نیستید. اگر به من تضمین بدهید که قهرمان لیگ برتر خواهم شد، می‌توانم روی موضوعی که گفتید فکر کنم. اما در فوتبال مطمئن بودن در مورد انتهای یک رقابت بسیار دشوار است. در کنار این موضوعات، در انگلستان شش تیم قدرتمند حضور دارند که این موضوع کار را بیش از پیش سخت می‌کند. بنابراین من ترجیح می‌دهم تا در همه بازی‌ها پیروز شوم و در هر رقابتی که حاضر می‌شوم، قهرمان. این نخستین تجربه من در جام حذفی انگلستان است. این رقابت را می‌شناسم، چراکه زمانی که در ایتالیا بودم، بازی‌های زیادی را از این رقابت تماشا کرده‌ام. این بازی‌ها در انگلستان بسیار مهم‌اند و می‌دانیم که جام حذفی انگلستان، قدیمی‌ترین جام در جهان است. به‌همین خاطر من احترام زیادی برای این رقابت‌ها قائل‌ام. 

در عین‌حال فرصت خوبی داریم که به برخی بازیکنانی که زیاد بازی نکرده‌اند، فرصت به میدان رفتن بدهیم. به دنبال پیدا کردن یه ترکیب خوب بوده‌ام، چراکه می‌خواهم در این بازی‌ها هم به مراحل بالا راه پیدا کنیم. تیم حریف در استمفورد بریج هوادارانی خواهد داشت و قطعاً باانگیزه در برابر ما حضور خواهند داشت. بنابراین بسیار مهم است که با تمرکز و دقت جلو برویم. 

در پایان کنفرانس خبری، کونته در مورد خروج جان میکل اوبی از چلسی، با سابقه‌ترین بازیکن کنونی این تیم، گفت:


اول از همه این بسیار مهم است که از او به خاطر زحماتی که برای باشگاه کشیده است تشکر کنم. او همیشه دید بازی به مسائل داشت و رفتار فوق‌العاده‌ای که هیچ‌گاه از یاد نمی‌برم. برای او و خانواده‌اش در ادامه راه آرزوی بهترین‌ها را دارم. اوبی برای سال‌های متمادی با پیراهن چلسی بازی کرده است و جام‌های زیادی را در باشگاه به دست آورده است. او نقشی کلیدی در باشگاه داشت، اما فکر می‌کنم درحال حاضر زمان تغییر فرا رسیده باشد. شاید بهتر باشد او تجربه جدیدی را کسب کند و به همین دلیل، برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد