کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ساوتهمپتون، برنامه ای برای فروش ویرجیل فن دایک ندارد

باشگاه ساوتهمپتون، تاکید دارد که مدافع ارزشمندش را به هیچ عنوان از دست نخواهد داد. 

 

به نظر نمی رسد سران باشگاه ساوتهمپتون، تصمیمی برای فروش مدافع میانی تیمش، ویرجیل فن دایک در این پنجره نقل و انتقالاتی داشته باشند.


به نقل از تلگراف، طی هفته های اخیر، شایعات زیادی مبنی بر علاقه تیم های بزرگ جزیره نسبت به جذب این مدافع مستحکم به گوش رسیده است؛ چلسی، منچسترسیتی، اورتون و منچستریونایتد تیم هایی هستند که عملکرد این مدافع را زیر نظر داشته اما اقدامی برای جذب او نکرده اند.


این در حالیست که به نظر می رسد باشگاه ساوتهمپتون، برچسبی 50 میلیون پوندی (درست به اندازه انتقال داوید لوئیز از چلسی به پاری سن ژرمن) بر مدافع ارزشمند خود قرار داده است، مبلغی مشابه با گران ترین خرید یک مدافع در تاریخ فوتبال جهان، یعنی لوئیز، مدافع چلسی!


گفتنی است فن دایک هلندی تابستان گذشته برای شش فصل قراردادش را با تیم ساوتهمپتون تمدید کرده بود.


هر چند به نظر می رسد ژوزه فونته، دیگر مدافع ساوتهمپتونی ها با رسیدن پیشنهادی در خور در ژانویه، بتواند این باشگاه را ترک کند، ولی احتمال انتقال فن دایک 25 ساله در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تقریبا صفر است.


لِس رید، مدیر اجرایی ساوتهمپتون در مورد این بازیکن گفت:


مطمئن باشید فن دایک را نخواهیم فروخت، هر چند تاکنون پیشنهادی رسمی برای این بازیکن به دست ما نرسیده است، اما این عاقلانه نیست که مدافع ثابت تیممان را در میانه فصل از دست بدهیم.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد