کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادی هاو: چلسی خواستار بازگشت آکه به استمفوردبریج شده است

به نظر می رسد که مدافع قرضی چلسی در بورنموث به لندن باز خواهد گشت. 

 

ادی هاو - سرمربی بورنموث - تایید کرده است که باشگاه چلسی قصد دارد ناتان اکه - مدافع 21 ساله این تیم که به طور قرضی برای 'گیلاس ها' توپ می زند - را در ژانویه به استمفوردبریج باز گرداند.


به گزارش سایت Mirror، ناتان آکه در شروع این فصل برای یک سال به طور قرضی از چلسی به بورنموث پیوست، اما ادی هاو پس از شکست شب گذشته تیمش در مقابل میلوال در جام حذفی انگلستان، تایید کرد که سران چلسی خواستار این هستند که برای داشتن گزینه های بیشتر در خط دفاع، آکه را در همین ژانویه به استمفورد بریج بازگردانند.


آکه در ماه های اخیر به یکی از ستون های بورنموث تبدیل شده است و با وجود بازی در خط دفاعی، از میانه های ماه نوامبر تاکنون 3 گل را به ثمر رسانده است. هاو اکنون اذعان کرده که باشگاهش باید به دنبال جایگزین هایی برای آکه بگردد. او در این باره اظهار کرد:


آکه برای ما خیلی خوب کار کرده است و این یک ضربه بسیار بزرگ به ما خواهد بود. گفتنش راحت است که ما باید برویم و بازیکنی را در حد و اندازه های اکه برای تیممان پیدا کنیم، اما انجام این کار در واقعیت سخت است.

هاو در پایان بیان کرد که احتمال بازگشت آکه به چلسی 100 درصد نیست، اما انتظار دارد که این انتقال در هفته های پیش رو رخ دهد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد