کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: مطمئنم گواردیولا برای مدت ها سرمربیگری خواهد کرد؛ اگر فوتبال در زندگی ام نباشد، احتمالا می میرم!

بر خلاف پپ گواردیولا، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است که بدون فوتبال نمی تواند به زندگی ادامه دهد!  
آنتونیو کونته اظهار امیدواری کرده است که بخشی از دوام سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر در دنیای فوتبال را بتواند داشته باشد. او همچنین زندگی بدون فوتبال را به "مرگ" تشبیه کرد.

به گزارش سایت Sky Sports، آنتونیو کونته دوران سرمربیگری اش را در سال 2006 و در باشگاه آرتزو شروع کرد. او در ادامه در باشگاه های باری، آتالانتا، سینا، یوونتوس و تیم ملی ایتالیا سرمربیگری کرد تا اینکه در تابستان امسال در اولین تجربه باشگاهی برون مرزی اش به انگلستان و لندن آمد تا سرمربی شیرهای آبی شود.

در واکنش به این سوال که آیا او به دنبال دوام سر الکس فرگوسن یا آرسن ونگر در دنیای فوتبال است، کونته ابتدا پاسخ داد که می تواند 10 سال دیگر را تصور کند که هنوز در حال سرمربیگری است، اما در ادامه به گونه ای صحبت کرد که گویی قصد دارد بیش از این ها به سرمربیگری بپردازد. آنتونیو کونته در این باره گفت:

(درباره سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر) شما دارید درباره دو هیولا صحبت می کنید، دو سرمربی عالی. آن ها سرمشق های بزرگی برای من هستند. من امیدوارم که دوران آن ها را داشته باشم. دوران کامل آن ها هم نه، 10 سال برای من کافی است. 20 سال دیگر؟ الان 47 ساله هستم. امیدوارم همسرم در حال شنیدن این مصاحبه نباشد! این زندگی ما است. فوتبال با همه فشار و مسائلی که در پی دارد، زندگی ما است. لحظه ای که فوتبال در زندگیمان نباشد، فکر می کنم احتمالاً می میریم.
آنتونیو کونته دوران بازی پر افتخاری را با یوونتوس و تیم ملی ایتالیا سپری کرد و پپ گواردیولا نیز چنین دورانی را با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا گذراند. هر دوی آن ها خیلی سریع پس از پایان بازیشان به سرمربیگری روی آوردند، تصمیمی که موفقیت های فراوانی را برایشان به ارمغان آورد. در حالی که پپ گواردیولا پس از پیروزی تیمش در مقابل برنلی اظهار داشت که نمی تواند آینده ای طولانی مدت را برای دوران سرمربیگری اش تصور کند، آنتونیو کونته برنامه های متفاوتی را برای آینده فوتبالی اش می بیند. کونته همچنین اعتقاد دارد که گواردیولا به حرفی که زده پایبند نخواهد بود. وی در این باره گفت:

وقتی که یک روش کاری دارید، وقتی که فلسفه فوتبالی خودتان را دارید، وقتی که یک ایده دارید و می خواهید آن را در هر تیمی که هدایتش می کنید پیاده کنید، انرژی زیادی را صرف می کنید و گاهی ممکن است اتفاق بیفتد که کمی خسته شوید. بالاتر از هر چیز، وقتی که یک فوتبالیست بوده اید و در تمام عمرتان، برای 20 سال، هر هفته بازی کرده اید و هر روز یک یا دو جلسه تمرینی داشته اید و بعد از آن خیلی زود به یک سرمربی تبدیل می شوید، انرژی زیاد را برای این کارها صرف می کنید. این انرژی اما فقط فیزیکی نیست، بلکه گاهی انرژی روانی هم هست. در برخی مواقع ممکن است اتفاقی بیفتد که این گونه (همچون پپ گواردیولا) فکر کنید. من مطمئنم که پپ می خواهد برای مدت ها به کارش ادامه دهد. وقتی که تصمیم به فعالیت در دنیای سرمربیگری می گیرید، این بدین دلیل است که این کار را دوست دارید. دوست دارید که زیر این فشار قرار داشته باشید، دوست دارید در چنین مقطعی حضور داشته باشید که فشار بسیار زیاد است. ما به این فشار نیاز داریم. 
 گفتنیست چلسی در حال حاضر با اختلافی 5 امتیازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و امروز (یکشنبه) در دور سوم جام حذفی با پیتربرو روبرو خواهد شد. برای خواندن بخش دیگری از صحبت های آنتونیو کونته پیش از این دیدار روی این لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است پپ گواردیولا نیز در مصاحبه ای جدید عنوان کرد که دوران سرمربیگری اش را به این زودی ها به پایان نخواهد سپرد و از شغلش به عنوان سرمربی منچسترسیتی لذت می برد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد