کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: فصل گذشته مثل یک شبح بودم

ادن هازارد: می خواهیم در همه بازی ها پیروز شویم
ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی از اهداف خود در فصل جاری و شرایط نامساعد فصل قبل سخن گفت.  
دو سال قبل و زمانیکه چلسی با مورینیو فاتح لیگ برتر شد، هازارد عنوان مرد سال لیگ جزیره را به دست آورد اما سال گذشته دچار افت فاحشی شد و بسیاری او را به خیانت به مورینیو متهم کردند اما امسال هازارد دوباره به روزهای اوج بازگشته و از عوامل اصلی صدرنشینی چلسی به شمار می آید.
 
هازارد گفت: "از فصل گذشته نکات فراوانی آموختم. بعضی مواقع همانند دو فصل قبل انسان در اوج قرار دارد و در بعضی از اوقات شرایط بسیار دشوار می شود.
 
 
من دو سال قبل به عنوان مرد سال جزیره انتخاب شدم اما فصل گذشته همانند یک شبح در میدان بودم. اما امسال دوباره قصد دارم بهترین باشم و فاتح جام های زیادی با چلسی شوم.
 
گرچه قهرمانی در لیگ بسیار مهم است، اما FA CUP نیز ارزش فراوانی برای من دارد زیرا تا به حال فاتح آن نشده ام. پس امیدوارم این فصل این اتفاق رخ دهد زیرا من در گذشته فاتح جام اتحادیه و لیگ برتر شده ام و حالا به دنبال جام حذفی هستم".

منبع:ورزش سه
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز بنر شما نصب شد
----
لینک و آدرس بنر سایتم رو براتون ایمیل کردم
با آرزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد