کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مدیر برنامه کونتی، ستاره آتالانتا: علاقه میلان، ناپولی و چلسی؟ موکلم طرفدارِ جدی یوونتوس است!

نقل و انتقالات یوونتوس آتالانتا
آندره آ‌کونتی امیدوار است به یوونتوس بپیوندد.  
مدافع راست و جوان آتالانتا، امسال هواداران فوتبال ایتالیا را غافلگیر کرده و یکی از عوامل درخشش تیم گاسپرینی در سری آ تلقی می شود. آندره آ کونتی ۲۲ ساله که احتمالا به زودی به تیم ملی ایتالیا دعوت می شود، محصول آکادمی آتالانتا محسوب می شود و حتی در  نیم فصل اول لیگ، آمار ۲ گل و ۲ پاس گل را هم به نام خود ثبت کرده است.

کونتی خواهان زیادی در اروپا دارد و تیم های مهمی قصد دارند حداکثر تا فصل تابستان با وی قرارداد امضا کنند. کونتی در تمامی تیم های رده سنی ایتالیا بازی کرده و انتظار می رود طی سالیان آتی، سمت راست خط دفاع آتزوری را بیمه کند. درخشش این بازیکن به حدی بوده که آنتونیو کونته در انگلیس علاقه زیادی دارد وی را به چلسی بیاورد تا با خیال راحت با جدایی ایوانوویچ موافقت کند. ماریو جوفردی، مدیر برنامه کونتی در مصاحبه با توتواسپرت، در مورد علاقه سایر باشگاه ها به موکلش گفت:

در بین گزینه هایی که تاکنون رسانه ها مطرح کرده اند باید بگویم که اینتر علاقه ای به آندره آ ندارد. از ناپولی، دی لورنتیس شخصا با من تماس گرفت و همچنین میلان، آاس رم و چلسی در انگلیس، نسبت به امضای قرارداد با موکلم، با ما در ارتباط بوده اند اما واقعیت این است که کونتی از کودکی، طرفدار پروپاقرص یوونتوس بوده است. آندره آ از زمانی که به دنیا آمده، دیوانه یوونتوس بوده است. 
مقصد نهایی مورد علاقه؟

در بین همه گزینه ها آندره آ کونتی ترجیح می دهد به یوونتوس برود. تکرار می کنم، او طرفدارِ افراطی یوونتوس است.
یوونتوس تاکنون بر سر انتقال ماتیا کالدارا، مدافع وسط ۲۲ ساله و ایتالیایی آتالانتا به ازای ۲۰ میلیون یورو با این تیم به توافق رسیده است اما انتظار می رود این بازیکن پس از جام جهانی ۲۰۱۸، به ترکیب بیانکونری اضافه شود. همچنین، روبرتو گالیاردینی، هافبک ۲۲ ساله آتالانتا هم در آستانه پیوستن به اینتر در ازای مبلغی بین ۲۸ تا ۳۰ میلیون یورو قرار دارد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد