کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بورنموث به دنبال جذب قرضی جان تری تا پایان فصل جاری

مدافع 36 ساله چلسی مد نظر ادی هاو قرار گرفته است.  
"باشگاه بورنموث آماده است تا جان تری کاپیتان چلسی را تا پایان فصل جاری از این تیم قرض بگیرد." این عبارتی است که شروع کننده گمانه زنی هایی درباره جدایی یار شماره 26 آبی پوشان از این تیم شده است. تری به دنبال مصدومیتش در ابتدای فصل، کونته را به سوی استفاده از چینش سه دفاعه سوق داد؛ چینشی که در نهایت موجب نیمکت نشینی یار با تجربه چلسی شده است.

بنابر گزارش اسکای، اینک گری کیهیل، داوید لوئیز و سزار آزپیلیکوئتا در قلب خط دفاعی چلسی انجام وظیفه می کنند و این در حالی است که در جریان پیروزی 4-1 شنبه گذشته این تیم برابر پیتربرو، کورت زوما مدافع فرانسوی باشگاه نیز پس از مصدومیتی بلند مدت بار دیگر پا به توپ شد. در دقیقه 66 بازی یاد شده تری با کارت قرمز داور مواجه شد؛ کارت قرمزی که فرجام خواهی آبی پوشان برای آن نافرجام باقی ماند.

تری که برای نخستین بار از تاریخ 26 اکتبر 2016 برابر پیتربرو بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش جای گرفته بود، به دنبال اخراج در آن بازی، دیدار پیش روی تیمش برابر لسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دلیل محرومیت یک جلسه ای خود از دست خواهد داد. 

بورنموث که در نیم فصل نخست بازی های لیگ برتر ناتان آکه مدافع هلندی چلسی را به صورت قرضی در اختیار داشت، حالا آن را به این تیم لندنی پس داده و در پی جذب قرضی مدافع دیگری از این تیم است؛ همه این ها در حالی است که جان تری کل دوران حرفه ای خود به جز سال 2000 را که به صورت قرضی راهی ناتینگهام فارست شد، در چلسی گذرانده است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد