کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای منابع کلمبیایی: رونالدو، هامس را از ترک رئال مادرید و پیوستن به چلسی منصرف کرده است

ماندن ستاره کلمبیایی در برنابئو تا حدود زیادی به توصیه‌های فوق ستاره پرتغالی بستگی داشته است. 

 

هامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید ظاهرا قصد پیوستن به چلسی را در زمستان داشته که توصیه‌های کریستیانو رونالدو، او را از این تصمیم منصرف کرده است.


به گزارش marca، هامس که سال گذشته به هیچ عنوان شرایط خوبی را زیرنظر زیدان تجربه نمی‌کرد، پس از فینال جام باشگاه‌های جهان که در آن به میدان نرفت و البته با برد و قهرمانی مادریدی‌ها همراه شد، با تردید درباره آینده اش صحبت کرد و اعلام کرد نمی تواند تضمین دهد در رئال مادرید خواهد ماند. صحبت‌های هامس اگرچه به مذاق رئالی‌ها خوش نیامد اما به نظر کاملا جدی بوده و این احتمال وجود داشته که او پس از دو فصل و نیم، برنابئو را ترک کند.


بنابرادعای رسانه‌های کلمبیایی، چلسی پس از شنیدن صحبت‌های هامس، پیشنهاد فوق العاده هم به رئال مادرید و هم به خود بازیکن ارائه کرده و در واقع، از لحاظ مالی، هامس کاملا راضی به جدایی بوده است. اما در این میان توصیه‌های رونالدو به هامس باعث شد تا در نهایت این بازیکن در جمع شاگردان زیدان بماند. فوق ستاره پرتغالی به هم‌تیمی خود توصیه کرده برای کسب موفقیت در رئال مادرید و پس گرفتن جایگاهش در ترکیب تیم بجنگد. توصیه‌هایی که با اقبال هامس رو به رو شد.


حالا در سال جدید وضعیت هامس تغییر فراوانی داشته است. او در اولین بازی سال مقابل سویا در ترکیب قرار گرفت و فوق العاده نیز بازی کرد. صحبت‌های پس از بازی او نیز نشان از این تغییرات داشت:


همه در تیم می‌خواهیم بازی کنیم و همه نیز زمان‌های دشواری را پشت سر گذاشته‌ایم. اما حالا سال جدیدی برای من آغاز شده و می مانم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد