کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای گل: دیگو کوستا قصد انتقال به چین را ندارد

مهاجم گلزن چلسی حداقل در ژانویه قصد انتقال به خاور دور را ندارد.  
"دیگو کوستا با وجود ابراز علاقه باشگاه تیانجین، راهی این تیم یا هیچ تیم دیگری در سوپرلیگ چین نخواهد شد." پس از قوت گرفتن شایعات زیادی مبنی بر جدایی مهاجم اسپانیایی چلسی از این تیم، اینک برخی از منابع خبر از عدم تمایل مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید نسبت به ترک استمفوردبریج به مقصد چین داده اند.

گل گزارش می دهد: روز گذشته بود که خبر اختلاف کوستا و آنتونیو کونته فراگیر شد و شایعات حکایت از پیشنهادی به ارزش دستمزد سالیانه 30 میلیون پوند برای دیگو کوستا از سوپرلیگ چین داشتند. هر چه بود‌ _چه به دلیل اختلاف یا مصدومیتی که کونته ادعا می کند_ کوستا در ترکیب 18 نفره تیمش در دیدار برابر لستر جایی نداشت.

با وجود این که سه روزی است که مهاجم 28 ساله آبی پوشان به تنهایی تمرین می کند، چلسی امیدوار است این ماجرا ختم به خیر شود تا به صدرنشینی آن ها در رقابت های لیگ برتر انگلستان آسیبی وارد نشود. گفتنی است که تابستان گذشته اتلتیکو مادرید خواستار بازگشت کوستا به ویسنته کالدرون بود اما با برخلاف میل باطنی این بازیکن، کونته در نهایت وی را متقاعد به ماندن در استمفوردبریج کرد. قابل ذکر است که 14 گل و 5 پاس گل، حاصل کار کوستای آماده در این فصل برای چلسی بوده است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد