کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلکینز: انتقال کوستا به چین برابر با پایان فوتبالش خواهد بود

ویلکینز انتقال مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید به خاور دور را پایانی بر دوران حرفه ای وی می داند. 

 

ری ویلکینز کارشناس شبکه اسکای اسپورتس معتقد ایت که دیگو کوستا مهاجم تنومند چلسی در صورت ترک این تیم به مقصد لیگ چین، به زندگی حرفه ای خود پایان خواهد داد. آقای گل فعلی لیگ برتر انگلیس پس از این که بازی روز شنبه تیمش برابر لسترسیتی را از دست داد، اینک منتظر برگزاری جلسه اش با آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی در روز سه شنبه است.


باشگاه چلسی دلیل غیبت کوستا برابر لسترسیتی را مصدومیت از ناحیه کمر عنوان کرد اما بنا به گزارش های اسکای، وسوسه شدن کوستا با پیشنهادی همراه با دستمزد سالیانه 30 میلیون پوند از تیم تیانجین چین علت اصلی درگیری کونته با این بازیکن و به دنبال آن دور ماندن کوستا از ترکیب آبی پوشان لندنی بوده است.


ری ویلکینز کاپیتان پیشین چلسی و دستیار پیشین کارلو آنچلوتی بر روی نیمکت این تیم معتقد است که اینک کوستا باید تصمیم بگیرد که می خواهد زندگی حرفه ای خود را همچون هم تیمی های پیشین اش اسکار و رامیرز فدای پول کند یا خیر.


اگر او به دنبال انتقال به چین اصت و علت آن نیز مسائل مالی است، به شخصه اگر رو راست باشم چنین اتفاقی را نمی توانم درک کنم. فکر می کنم اگر در چنین سن و سالی، در 28 سالگی قصد انتقال به فوتبال چین را دارید، به عنوان یک فوتبالیست همانند اسکار به طور شفاف از پایان دوران حرفه ای خود خبر می دهید. تنها مسائل مالی است که شما را به سوی آنجا ترغیب می کند؛ آیا شما در همین کشور درآمدی ندارید که شما را راضی به ماندن در همین جا و لذت بردن از فوتبال تان کند؟ تصور من این است که کوستا بابت کارهایش در چلسی درآمد خوبی داشته و به نظرم اگر خودش بخواهد قرارداد جدیدی در همین جا انتظار او را می کشد.

با وجود دستیابی چلسی به پیروزی 3-0 برابر روباه ها در غیاب کوستا، ویلکینز باور دارد که در صورت تداوم غیبت کوستا، بخت تیم سابقش برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس به شدت کاهش خواهد یافت.


یکسری بازیکنان همانند تیبو کورتوا آمده اند و گفته اند که ما بدون دیگو هم می توانیم قهرمان شویم. ولی حقیقت این است که اگر آن ها به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند، به چنین بازیکنی نیاز خواهند داشت. او روی فرم فوق العاده ای قرار دارد. وی سال گذشته افتضاح کار کرد اما امسال شگفت انگیز نشان داده است. او همه رقبا را درو کرده است. این شخص در فصل جاری همه نوع گل به ثمر می رساند و اگر از مدافعین بپرسید، قطعا خواهند گفت مواجه شدن با او از سخت ترین کارهاست.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد