کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کوستا تابستان به فروش می رود؛ کونته علاقه ای به مصالحه ندارد

سرمربی ایتالیایی هیچ علاقه ای به برقراری رابطه نزدیک به دیگو کوستا ندارد.  
به گزارش گاردین، مت لاو و اسکای، آنتونیو کونته مطابق انتظار قصد ندارد در مورد دیگو کوستا کوتاه بیاید و تنها وی را از عملکرد در تمرینات قضاوت خواهد کرد. درگیری سرمربی ایتالیایی و کوستا یک شب قبل از بازی با هال سیتی باعث شد که اردوی چلسی حداقل برای چند ساعت بحرانی شود.

دیگو کوستا از مصدومیت کمر می گوید، کادر پزشکی قانع نشده و باشگاه چلسی قویا معتقد است که پس از ارائه پیشنهاد کهکشانی تیانجین، شرایط کوستا حاد شده است. باشگاهی چینی قصد دارد به وی سالانه ۳۰ میلیون پوند دستمزد دهد. با این حال چلسی علاقه ای ندارد در میانه فصل دیگو کوستا را بفروشد اما به احتمال بسیار زیاد، این اتفاق در تابستان آینده رخ خواهد داد.

در حالی که پس از پیروزی درخشان ۳ بر ۰ در برابر لستر سیتی، تمامی اعضای چلسی برای ۴۸ ساعت به مرخصی رفتند، کوستا در کوبهام، برنامه بازیابی خود را دنبال کرده است. اتفاقات هفته گذشته باعث شد که چلسی از فکر کردن در مورد تمدید قرارداد کوستا صرفنظر کند. حال همه چیز به مهاجم ملی پوش اسپانیا برمی گردد که چقدر در تمرینات برای پس گرفتن جایگاهش در ترکیب تلاش می کند. کونته حتی پادرمیانی سایر بازیکنان برای صلح با دیگو کوستا را رد کرده است. با این حال دون آنتونیو نمی خواد تمرکز تیمش به هم خورد و  تنها دیگو را از آمادگی اش در تمرینات قضاوت خواهد کرد.

دیگو کوستا احتمالا آخرین فصل خود را در چلسی سپری می کند و این تیم در تابستان باید به دنبال مهاجم جدید باشد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد