کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بمفورد: از دورانم در چلسی با علاقه یاد می کنم؛ برای همیشه درها را به روی چلسی نخواهم بست

پاتریک بمفورد احتمال بازگشت دوباره به چلسی را رد نمی کند.  
بمفورد به حضور پنج ساله اش در چلسی پایان داد و با مبلغی که 6 میلیون پوند برآورد می شود به میدلزبرو آمد. او در بهترین فصل دوران بازی خود در فصل 2014/2015 به طور قرضی در میدلزبرو حضور داشت. جایی که او موفق به زدن 19 گل شد و بهترین بازیکن چمپیونشیپ نام گرفت. اما به دنبال آن بمفورد در حضور قرضی خود در تیم های کریستال پالاس، نوریچ سیتی و برنلی ناموفق ظاهر شد.

به گزارش Talksport، پاتریک بمفورد در مصاحبه ای سرخوردگی خود را از سیستم قرض دادن بازیکنان در انگلیس ابراز کرد. او می گوید از این که به میدلزبرو بازگشته هیجان زده است.

هنگامی که جوان تر بودم به دنبال حضور قرضی در تیم های دیگر بودم، اما بعد از حضور در شش باشگاه دیگر کمی مدت آن زیاد شد. هر شش ماه یک بار به تیم دیگری می رفتم. نقل مکان و اسکان خود در تیم دیگر به صورت پی در پی ایده آل من نبود. تصمیم گرفتم به جایی بروم که در آن از بازی خود لذت می برم. جایی که در آن بتوانم بر روی فوتبال خود تمرکز کنم. تنها یک مکان بود که برایم چنین شرایطی داشت. 
با وجود بازگشت به استادیوم ریورساید و به میدان نرفتن برای چلسی، بمفورد همچنان با علاقه از چلسی یاد می کند. او می گوید هنگامی که دوباره توسط آبی پوشان لندنی فرا خوانده شود، هیچ وقت احتمال بازگشت به استمفوردبریج را رد نمی کند.

روزی که فهمیدم قرار است چلسی را ترک کنم، ناراحت بودم. اما شاید می توان گفت یکی از روز های شاد زندگیم نیز بود. از بازگشت به میدلزبرو بسیار خوشحالم. اکنون چلسی را پشت سر خود می گذارم. اما واقعا از کار کردن با کارکنان و بازیکنان آن جا لذت بردم. از دورانم در آن جا با علاقه یاد می کنم. اما هیچ وقت درها را به روی چلسی نمی بندم. شما هیچ وقت نمی دانید که در آینده چه پیش خواهد آمد. همه چیز بستگی به عملکردم خواهد داشت.  

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد