کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی پیشنهاد بورنموث برای جذب بگوویچ را رد کرد

باشگاه چلسی با پیشنهاد بورنموث مبنی بر به خدمت گرفتن آسمیر بگوویچ مخالفت کرده است.  
به نظر می رسد اگر پیشنهادها از سوی بورنموث برای جذب آسمیر بگوویچ ادامه داشته باشد این باشگاه لندنی اجازه خروج او از استمفوردبریج را صادر کند. اولین پیشنهاد بورنموث به چلسی برای جذب بگوویچ 10 میلیون پوند بوده که از طرف چلسی رد شده است. اما پیداست که گیلاس ها از خرید این دروازه بان 29 ساله در این ماه ناامید نشده اند.

به گزارش تلگراف، همواره در چلسی با احترام نسبت به بگوویچ رفتار شده است. اما اگر این دروازه بان به دنبال جدایی از جمع آبی پوشان لندنی باشد و پول خوبی نیز برای او پرداخت شود، آنتونیو کونته شاید اجازه خروج از باشگاه را به او خواهد داد. حتی با این وجود که آنتونیو کونته به دنبال حفظ او در ادامه فصل جاری است. با این وجود انتقال به بورنموث یحتمل به نظر می رسد. آسمیر بگوویچ در فصل جاری تنها چهار بار برای چلسی به میدان رفته است. با وجود غیبت چلسی در رقابت های اروپایی و حذف آن ها از رقابت های لیگ کاپ، تنها شانس او برای بازی در جام حذفی انگلستان است. کونته به دنبال هیچ گونه ریسکی در درون دروازه خود و پس از تیبو کورتوا نیست. اگر کورتوا آسیب ببیند و بگوویچ نیز چلسی را ترک کند، آن ها مجبور می شوند که به ادواردو بازی دهند. دروازه بانی که هنوز برای چلسی بازی نکرده است. 

چلسی پیشنهاد اورتون را در تابستان گذشته برای جذب بگوویچ رد کرد. این اتفاق باعث شد که وضعیت کورتوا در آن زمان در هاله ای از ابهام قرار گیرد. چلسی به پیشنهاد وست هم مبنی بر دراختیار گرفتن بگوویچ به صورت قرضی نیز پاسخ منفی داد. با این حال اگر قرار به فروش او باشد، چلسی به دنبال کسب سود است. آن ها در سال 2015 با مبلغ 8 میلیون پوند او را از استوک سیتی خریداری کردند. اگر بورنموث موفق به جذب بگوویچ نشود، شاید آن ها در تابستان تلاش بیش تری برای خرید او انجام دهند. بگوویچ به خوبی با ساحل جنوبی انگلیس آشناست. جایی که 5 سال را در پورثموث گذراند و خود را به عنوان یکی از بااستعدادترین دروازه بانان نشان داد. بگوویچ امیدوار است که با کورتوا رقابت کند. اما این دروازه بان بلژیکی زیر نظر آنتونیو کونته عملکرد خوبی داشته است و به نظر می آید که پیشنهاد قراردادی جدید به او ارائه شود. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد