کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: اگر بازیکنی از ترکیب بیرون می ماند برای تنبیه نیست

کونته می گوید برای انتخاب خط حمله تیم برای بازی یکشنبه بی خواب شده است.  
 چلسی یکشنبه هفته آینده در هفته بیست و دوم به مصاف هال سیتی خواهد رفت.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته کنفرانس مطبوعاتی اش را اعلام خبر بهبود مصدومیت دیگو کوستا آغاز کرد و گفت وی برای بازی با هال سیتی در دسترس خواهد بود. وی درباره دیدار با هال سیتی گفت:

هال سیتی تیم خوبی است و بازی خود برابر بورنموث را برده اند. آنها مربی خود را عوض کرده اند و در چنین مواقعی معمولاً واکنش خوبی از بازیکنان می گیرید. اگر فکر می کنید این دیداری آسان خواهد بود اشتباه بزرگی مرتکب می شوید و در پایان فصل هزینه سنگینی خواهید داد. چالش ما در روز یکشنبه حفظ تمرکز است و این نوع بازی ها برای جایگاهمان در جدول بسیار مهم است.
وی درباره ترکیب تیم و ترافیک خط حمله گفت:

من چهار پنج بازیکن بسیار قوی در آن پست دارم. ما ادن هازارد، پدرو، دیگو کوستا، روبن لوفتوس چیک و ویلیان را داریم. آنها در فرم خوبی هستند و گزینه های مختلفی به من می دهند. از این بابت خوشحالم چون وقتی بازیکنان متعددی دارید که می توانید از بین آنها انتخاب کنید خوب است. کمتر خوابیده ام تا بتوانم تصمیم درست را بگیرم اما این وطیفه من است که بازی به بازی بهترین بازیکنان را انتخاب کنم. من باید سه بازیکن انتخاب کنم و اگر بازیکنی بیرون می ماند برای تنبیه نیست؛ فقط به این خاطر است که در آن لحظه بر اساس بازی و رقیب باید بهترین تصمیم را بگیرم
اگر کوستا روز یکشنبه به میدان برود صدمین بازی خود را پیراهن چلسی را انجام خواهد داد:

این دستاورد بزرگی برای اوست. اینکه صد بار برای یک باشگاه بازی اتفاق مهمی است و امیدوارم بتوانیم با یک پیروزی جشن بگیریم. مهم است که چهار ماه بعد را قدرتمندانه آغاز کنیم ، روی حال متمرکز باشیم و خیلی به جلو نگاه نکنیم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد