کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: هواداران چلسی بخش مهمی از تیم ما هستند

سرمربی چلسی به تمجید از هواداران تیم خود پرداخته است. 

 

آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است هواداران این تیم نقش مهمی در جایگاه فعلی چلسی و ایجاد انگیزه بین بازیکنانش دارند.


چلسی زیر نظر آنتونیو کونته در حال سپری کردن فصلی درخشان است و به خصوص در خانه عملکردی بی نقص داشته است. موضوعی که کونته معقتد است هواداران چلسی نقش مهمی در آن داشته اند.


وی در این خصوص به وب سایت رسمی چلسی گفت:


هواداران ما بسیار مهم هستند. آنها هواداران بزرگی هستند و همیشه در خانه پشتیبان ما بوده اند تا به پیروزی برسیم. از نظر من ما در زمین 12 بازیکن داریم و امیدوار هستم این روند و این راه ادامه داشته باشد. آنها بخش مهمی از ما هستند و امیدوارم در راه کسب قهرمانی به ما کمک کنند.

کونته در خصوص وضعیت چلسی نیز گفت:


وقتی فصل را شروع می کنید می دانید که ممکن است بازیکنی را به خاطر مصدومیت یا محرومیت برای چند بازی در اختیار نداشته باشید. به همین خاطر باید مانند یک تیم تمرین کنید و یک تیم را آماده کنید. وقتی یک تیم باشید می توانید غیبت بازیکنان را با جایگزینی بازیکنان دیگر برطرف کنید. تیم ما به خوبی این موضوع را نشان داده است که می تواند حتی بدون چند بازیکن مهم خود به عملکرد خوبش ادامه دهد. برای من مهمترین چیز تعهد بازیکنان نسبت به تیم است. 

کونته در خصوص بازگشت کوستا به ترکیب چلسی در بازی آینده مقابل هال سیتی نیز گفت:


او هر وقت برای تیم بازی کرده تمام توان خود را به کار گرفته است و اطمینان دارم در بازی بعدی نیز اگر به میدان برود همین اتفاق خواهد افتاد و به تیم برای رسیدن به برد کمک خواهد کرد. 


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد