کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارکوس آلونسو: هر هفته چالش جدیدی را تجربه می کنیم

مارکوس آلونسو معتقد است در حال حاضر تعادل خوبی در چلسی حاکم است.  
مارکوس آلونسو بازیکن اسپانیایی چلسی معتقد است تیمش در حال حاضر دوران خوبی را سپری می کند و بزرگترین هدف این تیم ادامه روند فعلی است.

آلونسو که در ابتدای فصل به چلسی پیوست به مرور تبدیل به یکی از مهره های اصلی کونته شد و موفق شد در دیدار با لستر نیز با زدن دو گل نقش مهمی در پیروزی 3-0 تیمش داشته باشد.

آلونسو در خصوص شرایط خود و تیمش به وب سایت رسمی چلسی گفت:

در حال حاضر تعادل خوبی در تیم وجود دارد. هر گاه کادر فنی به من دستور بدهد عقب تر بازی می کنم و در صورت نیاز هم در کارهای هجومی شرکت می کنم. وظایفی که در چلسی دارم متفاوت است با کارهایی که در فیورنتینا می کردم و به زمان نیاز داشتم تا بتوانم با فضای جدید هماهنگ شوم.
آلونسو در خصوص ویکتور موزس نیز گفت:

ویکتور این فصل در حال انجام دادن کار بزرگی است. امیدوارم همچنان بتوانیم به تیم کمک کنیم. همانند کارهایی که در بازی های قبل انجام داده ایم. 
آلونسو در خصوص بازی پیش رو مقابل هال سیتی نیز گفت:

ما در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که فوتبال خوبی بازی می کند. می خواهیم بازی به بازی فکر کنیم. هر هفته یک چالش جدید داریم و می خواهیم در هر بازی توان کامل خود را به کار بگیریم تا در صدر جدول باقی بمانیم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد