کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : چلسی 2 - 0 هال سیتی؛ چلسی دست نیافتنی تر از همیشه

 چلسی برای ادامه روند پیروزی های خود این دیدار را آغاز کرد. آمار کامل بازی قرار گرفت.  
از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس تیم های چلسی و هال سیتی از ساعت ۲۰ به وقت ایران در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند. طبق اعلام رسمی دو تیم با این نفرات بازی را آغاز کردند.
ترکیب و نمرات بازیکنان دو تیم 
چلسی از همان ابتدای این دیدار آهنگ دروازه حریف را داشت و دیگو کاستا این فرصت را داشت تا تنها پس از چند ثانیه از شروع این دیدار برای چلسی گلزنی کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. هال سیتی نیز بی کار ننشست و توسط هادلستون موقعیت خوبی به دست آورد اما این بازیکن نیز موقعیت به دست آمده را از دست داد.

در ادامه به دلیل برخورد شدید کیهیل و میسون مصدومیت شدیدی برای هر دو بازیکن ایجاد شد تا دیدار مدتی متوقف شود، با از سر گرفته شدن این دیدار چلسی سوار بر بازی بود و موقعیت های زیادی نیز خلق کرد اما عملکرد درخشان مدافعین هال سیتی مانع گلزنی بازیکنان چلسی شد.

دقیقه ۵۲: ارسال عرضی و زمینی موزس موقعیت خوبی را در اختیار کاستا قرار داد و این بازیکن اسپانیایی به راحتی نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند.
نیمه نخست این دیدار با برتری آبی های لندن همراه بودو این تیم به مزد تلاش خود رسید، نکته عجیب این نیمه از بازی این بود که به دلیل مصدومیت میسون داور این دیدار ۹ دقیقه وقت اضافه را در نظر گرفت.

نیمه دوم این دیدار با حملات پی در پی هال سیتی آغاز شد، این تیم با هدف بازگشت به بازی وارد زمین شد و می توانست خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی بشود اما داور این دیدار اعتقادی به خطا نداشت تا بازی ادامه یابد. خطای آلونسو روی هرناندز به وضوح مشخص بود اما داور این دیدار عقیده ای به پنالتی نداشت تا موقعیت خوبی برای هال سیتی از این تیم گرفته شود. در نیمه دوم هر دو تیم برای مقاطعی حملات گسترده ای را روی دروازه حریف ایجاد کردند و هر دو تیم می توانستند به گل برسند اما هیچ یک از دو تیم ره به جایی نبردند. تیم میهمان امید زیادی به استفاده از توپ های ارسالی داشت تا به کمک بازیکنان بلند قامت خود به گل برسد اما ضد حملات چلسی باعث شد تا مدافعین این تیم نیز برای دقایقی به زحمت بیافتند.

دقیقه ۸۱: ارسال تماشایی فابرگاس از روی ضربه آزاد دروازه خالی را مقابل کیهیل قرار داد تا این بازیکن با ضربه سر گل دوم چلسی را به ثمر برساند.
آمار بازی - اختصاصی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد