کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی و سرگرمی؛ مصاحبه با تامی آبراهام، مهاجم آینده دار چلسی؛ از الکس هانتر تا مارکوس رشفورد

تامی آبراهام، می تواند مهاجم سال های نه چندان دور تیم ملی انگلیس باشد.  
تامی آبراهام، شروع فوق العاده ای برای دوران فوتبالیش داشته و همه نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. وی از برترین بازیکنان قرض داده شده چلسی است و آینده ای درخشان را پیش رویش می بیند. تامی، در آغاز فصل، به صورت قرضی از چلسی به بریستول سیتی رفت.

EA Sports، مصاحبه ای داشته با مهاجم با استعداد چلسی و بریستول سیتی. خیلی ها او را با الکس هانتر مقایسه می کنند. خود تامی معتقد است که الگوهایش، دله آلی و مارکوس رشفورد هستند.

در وقت آزادت خیلی فیفا بازی می کنی؟ چه تیم هایی را برای بازی انتخاب می کنی؟

-بله خیلی بازی می کنم و معمولا با تیم خودم در آلتیمیت تیم، بازی می کنم.

نظرت راجع به امتیازت در فیفا 17 چیست؟

-فکر می کنم خوب بوده است. سرعت بالایی دارم و می توانم شوت زنی و دریبل هایم را هم ارتقا دهم. امیدوارم با کسب تجربه و ادامه دادن به بازیم، این نمره را ارتقا دهم.

تامی آبراهام

خیلی ها تو را با الکس هانتر، شخصیت داستان جورنی فیفا مقایسه می کنند. شباهت هایی بین خودت و الکس دیده ای؟

-هر دویمان از جنوب لندن هستیم. وقتی چنین شباهت هایی را حین بازی می بینی، هیجان زده می شوی. می توانم بازی او را با خودم مقایسه کنم.

وضعیتت در بریستول سیتی چگونه است؟

-شرایط خیلی سخت است اما خوب پیشرفته ایم. سرگرم کننده هم بوده است، نمی توانید سرگرمی را از فوتبال بگیرید. تنها باید در شرایط سخت دوام بیاورید و سعی کنید که در هر بازی، بهترین خودتان باشید.

کلید فرم خوب و گلزنی هایت چیست؟

-عاشق فوتبال هستم و عاشق گلزنی. این موضوع کمک می کند که در زمان مناسب و مکان مناسب قرار بگیرم.

تیمت در پایان فصل چه رده ای را کسب خواهد کرد؟

-هدفمان، صعود به لیگ جزیره است. دوست داریم در بین شش تیم برتر قرار بگیریم. اگر همین راه را ادامه دهیم و فرم خوبمان را حفظ کنیم، قطعا می توانیم بین 10 تیم برتر باشیم. باید بیشترین تلاشمان را بکنیم.

تامی آبراهام

برای خودت در این فصل، اهدافی قرار داده ای؟

-دوست دارم 20 گل یا بیشتر بزنم. واضح است که دوست ندارم برای خودم محدودیت بگذارم یا اینکه به خودم بیش از اندازه فشار بیاورم. تنها باید به راهم ادامه دهم.

زندگی در بریستول چه تفاوتی با زندگی در لندن دارد؟

-به نظرم بزرگترین چالش، تنهایی زندگی کردن است. باید برای خودم غذا درست کنم و مسئولیت هایم هم متفاوت است. اما تجربه خوب و هیجان انگیزی بوده است.

بهترین بخش های بازی ات؟

-شاید گلزنی هایم، دریبل زدن بازیکنان و رساندن توپ به هم تیمی هایم.

دوست داری بخشی از بازیت را ارتقا ببخشی؟

-شوت های بیرون از محوطه ام باید بهتر شوند. خیلی خوب می شود اگر بتوانم، چند گل دیگر، از بیرون از محوطه بزنم.

از بین گل هایی که این فصل زده ای، کدام را بیشتر دوست داری؟

-از چندتای آن ها خیلی لذت بردم. شاید گل در برابر شفیلد ونزدی، گل اولم ، با ضربه سر آن گل را زدم. معمولا اینگونه گل نمی زنم، از اینکه توانسته ام گلی این چنینی بزنم، خیلی هیجان زده بودم.

وقتی بازیکنانی مثل مارکوس رشفورد و دله آلی را می بینی که در سطح ملی به موفقیت دست یافته اند. چقدر انگیزه می گیری که راه آن ها را ادامه دهی؟

-این موضوع به من خیلی انگیزه می دهد. وقتی می بینم آن ها چه کارهایی می کنند، دوست دارم من هم همان کارها را تکرار کنم. فکر می کنم که اگر دیگران توانسته اند چنین کاری کنند پس من هم می توانم. هر کس دوران خودش را دارد و امیدوارم نوبت من هم به زودی برسد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد