کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بازی بعدی : چلسی - لیورپول​​/ بحث و گفتگو + نتیجه بازی را پیش بینی کننید (پست ثابت)

چلسی - - - - لیورپول

زمان - - - - سه شنبه 12  بهمن سال 1395

مکان بازی - - - -  انفیلد

پخش مستقیم از شبکه - - - -  شبکه ورزش  - شبکه ها  - لینک 

بازی بعدی چلسی  ساعت 23:30 برگزار میشود. پیش بازی قرار گرفت. 


پیش بازی لیورپول-چلسی  --- از سایت طرفداری

قدرتمند ترین خط آتش لیگ برتر، میزبان قوی ترین خط دفاعی. قدرت کدامیک بر دیگری می چربد؟

طرفداری- سه شنبه شب دو تیم لیورپول و چلسی به میزبانی ورزشگاه آنفیلد رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که می تواند نبردی تعیین کننده در راستای بخت دو تیم برای قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر باشد. بی شک ساعت 23:30 به وقت تهران تماشاگران زیادی پای گیرنده های خود میخکوب خواهند شد تا احتمالا یکی از دیدنی ترین بازی های این فصل لیگ برتر را تماشا کنند.

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

لیورپول- چلسی

2017 برای لیورپول سال خوشی نبوده و آن ها طی سه بازی پیاپی در سه عرصه مختلف شکست خورده اند. لیورپولی که دیگر جایی در جام حذفی و اتحادیه ندارند، هدف اصلی خود در لیگ برتر را سر قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهند گذاشت و بدین ترتیب هر نتیجه ای جز پیروزی برابر صدرنشین لیگ برتر در خانه، می تواند برای سرخ پوشان بندر آنفیلد ناکامی محسوب شود زیرا آن ها باید نتایج خانگی خود را بهبود ببخشند. در حالی که کلوپ و تیمش کم کم فشار سنگینی را روی دوش های خود حس می کنند، لیورپول باید هر چه سریع تر از نظر روحی-روانی خود را بازیابی کند.

لیورپول-چلسی

شرایط دو تیم در جدول رده بندی

در سوی دیگر چلسی حاضر است؛ با ثبات ترین تیم لیگ برتر که به شایستگی به صدر جدول رده یندی تکیه زده است. آبی پوشان پس از متحمل شدن نخستین شکست شان طی سه ماه برابر تاتنهام، اینک چهار بازی پشت سر هم را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آن ها در چهار بازی اخیر خود تنها یک بار دروازه خود را باز شده دیده اند و در عوض 13 بار گلزنی کرده اند. شاگردان آنتونیو کونته در فصل جاری تنها سه بار در رقابت های لیگ برتر شکست خورده اند که یکی از آن ها برابر همین حریف سه شنبه شب شان و در ورزشگاه استمفوردبریج بوده است. یک پیروزی برابر لیورپول می تواند گام بزرگی به سوی کسب دومین قهرمانی در لیگ برتر طی سه فصل اخیر باشد و روحیه خوبی به چلسی در آستانه نبرد حساسی دیگر برابر آرسنال ببخشد.

محرومان و مصدومان

حضور ناتانیل کلاین در این بازی کماکان در هاله ای از ابهام قرار دارد اما بنابر گفته یورگن کلوپ، آدام لالانا که در دیداربرابر وولورهمپتون در جام حذفی دچار یک آسیب دیدگی جزئی شد مشکلی برای همراهی سرخ پوشان بندر آنفیلد  نخواهد داشت.

چلسی بدون هیچ محروم یا مصدومی راهی شمال غرب انگلستان می شود. انتظار می رود کونته ترکیبی مشابه بازی برابر هال سیتی در هفته گذشته لیگ برتر را به کار بگیرد.

چهره شاخص لیورپول: فیلیپه کوتینیو

فیلیپه کوتینیو

فیلیپه کوتینیو با کنار زدن مانع مصدومیت آماده تکرار روز های خوبش در لباس لیورپول است و می تواند عصای دست یورگن کلوپ باشد. کوتینیو که همواره مرد بازی های بزرگ بوده است، می تواند با گلزنی در مسابقه برابر چلسی عقد قراردادی پنج ساله با لیورپول را جشن بگیرد. لیورپول برای بازگشت به دوران موفقیت آمیزش باید بار دیگر به ارائه بازی ای شناور دست یازد و این ستاره 24 ساله را در میانه میدان با آزادی عمل تنها بگذارد.

چهره شاخص چلسی: ادن هازارد

ادن هازارد

چلسی با درخشش دیگو کوستا و ادن هازارد در فاز تهاجمی توانسته است به ثبات خوبی دست پیدا کند. پس از سپری کردن فصلی نا امید کننده زیر نظر ژوزه مورینیو‌، اینک ادن هازارد با حضور آنتونیو کونته بار دیگر فرم آرمانی خویش را بازیافته است. آزادی عملی که هازارد در ترکیب سه مهاجمه چلسی در اختیار دارد، او را در موقعیت خوبی برای بر هم زدن خط دفاع آشفته و نا مطمئن لیورپول قرار می دهد تا شاید بتواند به هم تیمی هایش کمک کند تا یکی از بهترین تیم های لیگ برتر را شکست دهند.

داور: مارک کلاتنبرگ

مارک کلاتنبرگ- داور

پیش بینی Who Scored

لیورپول 1-2 چلسی

نظرات 2 + ارسال نظر
hassan سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 22:30

چلسی 2-1کاستا و هازارد

عاشق چلسی سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 03:28

سلام خدمت ادمین سایت
چند پیشنهاد:
1-اول یه دامنه برای سایت بگیر آدرس سایت رو شسته و رفته بکن
2-سایت رو بنداز روی وورد پرس

سلام
خیلی ممنون از پیشنهادتون دوست عزیز
ما قبلا دومین هم داشتیم و سایت را با مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی کرده بودیم ولی متاسفانه به علت مشکلات مالی نتونستیم ادامه بدیم.
البته طرح های داریم که سال آینده روش کار خواهیم کرد. خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد