کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بازی برابر لیورپول نه برای آن ها و نه برای ما سرنوشت ساز نخواهد بود؛ هر دو تیم برای پیروز شدن به زمین می آیند

دون آنتونیو سعی در کاهش فشار از روی شاگردان تیمش دارد.  
آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی پیش از دیدار حساس تیمش برابر لیورپول، از این گفت که تیمش را برای کسب هر سه امتیاز بازی روانه میدان می کند. کونته در ابتدای نشست خبری خود گفت هنوز تصمیم نگرفته است که برانیسلاو ایوانوویچ و آسمیر بگوویچ را در ترکیب تیمش برای بازی برابر لیورپول قرار دهد یا خیر. 

تا حالا بله؛ با توجه به جلسه تمرینی باید ببینم چه می شود. راستش با خود بازیکن (ایوانوویچ) در مورد تصمیمش حرف نزده ام و مطمئنا ما می دانیم که او دارد با باشگاه های دیگر مذاکره می کند ولی تا این لحظه چیزی مشخص نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. او بازی های زیادی برای این تیم انجام داده و عناوین بسیاری را در این باشگاه کسب کرده است. او 32 ساله است و معتقدم که وی می تواند برای سالیان زیادی به بازی کردن ادامه دهد. او قادر است که به زندگی حرفه ای خود به شکلی درست و در سطح بالا ادامه دهد. با این حال احترام گذاشتن به تصمیم بازیکن هم مهم است. او یک اسطوره است و اگر بازیکنی خیلی بازی نکند، این حق را دارد که تصمیم بگیرد برای تیم دیگری بازی کند.
خبر آسمیر را ندارم؛ فکر می کنم برای ارزیابی شرایط باید تا فردا صبر کنیم. او می خواهد که در همه بازی ها به میدان برود اما آسمیر از شرایط ما آگاه است. اگر مکان خوبی برایش پیدا کنیم، او خواهد رفت. در غیر این صورت او با ما خواهد ماند و تا آخر خواهد جنگید؛ تا آخر برای قهرمانی خواهد جنگید. اگر بتوانم به بازیکنم کمک کنم که خوشحال شود، چنین تلاشی می کنم اما این هم اهمیت دارد که شرایط به ضرر تیم تمام نشود.
سرمربی آبی پوشان همچنین ضمن اذعان به اهمیت بازی های تیمش برابر لیورپول و آرسنال، گفت که این برای لیگ برتر خوب نیست که در روز پایانی نقل و انتقالات هم بازی هایش پیگیری شود.

تمام شدن بازار نقل و انتقالات پس بازی ما عجیب است. اما یک تاریخی مطرح است، 31 ژانویه و فردا ما در همان تاریخ برابر لیورپول بازی خواهیم کرد. این هفته برابر دو حریف قدر قرار خواهیم گرفت. فردا برابر لیورپول کار سختی در پیش داریم چون آن ها پس از سه شکست پا به این دیدار می گذارند. باید حواسمان را جمع کنیم چرا که لیورپول تیم واقعا خوبی است. آن ها در جمع شش تیمی قرار دارند که می توانند قهرمان لیگ برتر شوند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگند. می دانیم که پس از این باید 14 بازی دیگر برای رسیدن به قهرمانی انجام دهیم.
به گزارش اسکای، وی همچنین از این گفت که یک شکست دیگر می تواند از نظر روحی روانی به تیم یورگن کلوپ ضربه بزند.

فکر می کنم که بعد از این بازی، 15 دیگر در راه است و امتیازات دست نخورده بسیاری باقی هستند و مطمئنا چنین چیزی می تواند ضربه روانی بزرگی به آن ها محسوب شود. با این حال بار دیگر تکرار می کنم که پس از این بازی، 15 بازی دیگر تا پایان فصل باقی خواهد بود. به همین دلیل شاید نتیجه بازی فردا مهم باشد، اما سرنوشت  چلسی یا لیورپول را در پایان فصل رقم نمی زند.
دون آنتونیو از این هم گفت که تیمش را برای کسب تساوی روانه میدان نخواهد کرد:

پیروز شدن در چنین بازی هایی همواره مهم است چون هرگاه برابر تیمی در سطح خود قرار می گیرید، پیروزی در این بازی می تواند اعتماد به نفس تان را افزایش دهد. با این حال کار بسیار سخت است. کسب سه امتیاز از یکی از رقبا حائز اهمیت است. بازی برابر تاتنهام متعادل بود و چنین نمی پنداریم که دفاعی بود. من از بازیکنانم خواستار اینم که در هر بازی برای کسب پیروزی تلاش کنند. فردا به عقیده من هر دو تیم لیورپول و چلسی برای برد به زمین خواهند آمد و از این رو به جای یک بازی تاکتیکی، یک بازی روان را از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود.
کونته در ادامه از اهمیت حفظ هویت و چینش تیمش به جای بهره بردن از اصل غافلگیری گفت:

لیورپول هویت خودش را دارد و با 3-3-4 بازی می کند و آرسنال هم همین گونه است. تیم های زیادی هستند که با چینشی یگانه به کارشان ادامه می دهند و معمولا زیاد تغییر چینش دادن، هویت تیم را از آن سلب می کند. رقبا مایلند چینش شما را بدانند ولی از طرفی وقتی همواره با یک چینش بازی کنید، زمان بیشتری برای پیشرفت در آن خواهید.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد