کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی با پیشنهاد 40 میلیون یورویی به دنبال جذب دمبله

آبی های لندن مهاجم تیم سلتیک را زیر نظر دارند اما قهرمان اسکاتلند به هیچ عنوان قصد فروش این بازیکن را ندارد.  
چلسی با پیشنهاد 40 میلیون یورویی به دنبال جذب مهاجم 20 ساله تیم سلتیک است اما تیم اسکاتلندی با این پیشنهاد موافق نیست. 

به گزارش Goal، چلسی علاقه مند است موسی دمبله مهاجم سلتیک را به خدمت بگیرد اما آنها برای این انتقال باید تا تابستان صبر کنند.قهرمان اسکاتلند ارزش ستاره خود را برای انتقال به صدرنشین لیگ برتر انگلیس40 میلیون یورو می داند، اما قصد فروش این بازیکن را ندارد. 

آبی ها این بازیکن 20 ساله را زمانی که در فولام بازی می کرد زیر نظر داشتند، او از زمانی که در تابستان به سلتیک تحت مربی گری براندان راجرز انتقال یافته موفق شده در 38 بازی 20 گل به ثمر رساند.دمبله با 500 هزار یورو به سلتیک انتقال یافت و در حال تبدیل شدن به یکی از جوانترین مهاجمان در فوتبال جهان است. 

چلسی مصمم بود در تابستان یک مهاجم دیگر جذب کند اما آنها در جذب روملو لوکاکو از اورتون،  آلوارو موراتا از رئال مادرید شکست خوردند و هنوز در حال متقاعد کردن  فرناندو یورنته مهاجم سوانزی سیتی هستند. 

براندان راجرز با انتقال دمبله به چلسی برای پیشرفت این بازیکن موافق است اما خود این بازیکن از بازی در سلتیک لذت می برد و عجله ای برای ترک این تیم ندارد. چلسی یکی از باشگاه هایی است که مدیران خود را برای تماشا و کشف استعدادهای فوتبالی به ورزشگاه های مختلف می فرستد و در حال حاضر هم به دنبال امضای قرارداد با کریگ گوردون هستند تا جایگزین آسمیر بگوویچی شود که از بورنموث پیشنهاد دارد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد