کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:لیورپول 1 - 1 چلسی؛ تقسیم امتیازات در شب بارانی آنفیلد

 
در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس تیم های لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند.  
لیورپول در حالی که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده بود در ورزشگاه خانگی خود با صدر نشین لیگ برتر دیدار کرد و در پایان دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. با این نتیجه چلسی 56 امتیازی شد و در صدر جدول جایگاهش حفظ شد و لیورپول هم 46 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند.


نیمه اول با برتری لیورپول آغاز شد و در 15 دقیقه ابتدایی تیم کلوپ به صورت کامل جریان بازی را در اختیار داشت. در این بین جدی ترین موقعیت لیورپول روی شوت جورجینیو واینالدوم به دست آمد که شوت هافبک هلندی را کورتوا دفع کرد. بعد از این صحنه بازیکنان چلسی بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و با انجام یک پرس شدید مانع از میدان داری بازیکنان این تیم شدند. در ادامه و پس از ایجاد یک موقعیت خطرناک چلسی به گل رسید و بازیکنان این تیم توانستند تا پایان نیمه گل خورده را حفظ کنند.

نیمه دوم دوباره با برتری لیورپول آغاز شد و دقیقه 49 روبرتو فیرمینو بهترین فرصت را برای زدن گل مساوی از مقابل دروازه به بیرون زد. دقیقه 52 روی اشتباه میلنر، موزس صاحب موقعیت شد اما ضربه هافبک چلسی با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت. دقیقه 58 و پس از آنکه لیورپول برای لحظاتی دوباره فشارش روی دروازه چلسی را بیشتر کرد، تیم کلوپ موفق به زدن گل مساوی شد. بازی تا دقیقه 75 با برتری لیورپول در جریان بازی همراه بود اما دو تیم در خلق موقعیت گل زیاد موفق عمل نکردند. دقیقه 77 کلاتنبورگ برخورد ماتیپ را با کاستا پنالتی تشخیص داد اما مهاجم چلسی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه مینیوله را باز کند و دروازه بان بلژیکی به خوبی توپ را دفع کرد. بعد از این صحنه بازی با برتری چلسی ادامه یافت و دقیقه روی شوت پدرو از پشت محوطه جریمه دروازه مینیوله تا آستانه فروپاشی مجدد پیش رفت. دقیقه 91 ضربه سر آرام فیرمینو را کورتوا به راحتی مهار کرد.

شرح گل ها


 دقیقه 25 (داوید لوئیز): آدام لالانا روی ادن هازارد پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شد. در حالی  که سایمون مینیوله در حالت تنظیم دیواره دفاعی و حرف زدن با بازیکنان خودی بود لوئیز از غفلت دروازه بان لیورپول بهره برد و با ضربه ای زیبا دروازه تیم میزبان را باز کرد.


دقیقه 58 (جورجینیو واینالدوم): ارسال هندرسون به درون محوطه را میلنر با ضربه سر به داخل  شش قدم فرستاد و توپ پس از برخورد به مدافع لیورپول روی خط شش قدم به واینالدوم رسید و او با ضربه سری مطمئن گل مساوی را به ثمر رساند.


ترکیب دو تیم


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد