کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: کوستا پنالتی را خیلی خوب زد؛ از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی ام

سرمربی چلسی پس از تساوی در خانه لیورپول از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد. 

 

آنتونیو کونته پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل لیورپول در شبی که توقف تاتنهام و شکست آرسنال باعث شد اختلاف چلسی با تیم وم به ۹ امتیاز برسد تاکید کرد شاگردانش باید روی کار خودشان و بازی روز شنبه مقابل آرسنال تمرکز کنند.


کونته پس از بازی به شبکه BT Sport گفت:


بهترین چیز این است که روی نتایج خودمان تمرکز کنیم. ما در صدر هستیم و این دستاورد فوق العاده ای محسوب می شود اما مهم است که روی کار خودمان تمرکز کنیم. هنوز ۱۵ بازی دیگر باقی مانده است. تساوی مقابل یک تیم واقعا خوب نتیجه خوبی است و حالا باید روی بازی با آرسنال تمرکز کنیم.


فکر می کنم می توانستیم پیروز این بازی باشیم. بازی دشواری بود و هر دو تیم سعی کردند با انرژی زیادی بازی کنند. شما چلسی متفاوتی نسبت به بازی رفت دیدید. مایه تاسف است که کاستا پنالتی را از دست داد چون خیلی خوب بازی کرد. ما موقعیت های گلزنی داشتیم اما باید از نتیجه و نمایش تیم راضی باشیم چون بازی در خانه لیورپول آسان نیست. من خودم فوتبالیست بودم و می دانم بازی در چنین جوی آسان نیست به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می کنم.


فکر می کنم دیگو ضربه خوبی زد و مینیوله عکس العمل قشنگی نشان داد. ما می توانستیم گل دوم را بزنیم اما این اتفاق رخ نداد و باید از یک امتیاز خوشحال باشیم. حالا مهم است که به خوبی ریکاوری کنیم چون انرژی زیادی از دست دادیم. فشار زیادی روی دو تیم بود و به این دلیل بازیکنان اشتباهات زیادی کردند اما از عملکرد تیمم راضی هستم.


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد