کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بخش عظیمی از قلب من به چلسی تعلق دارد؛ نسبت به مربیگری بسیار خوش بین هستم

فرانک لمپارد در نامه ای خطاب به هواداران، می گوید در تلاش است تا در مربیگری هم درخشان عمل کند. 
فرانک لمپارد، اسطوره فوتبال انگلیس و چلسی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. لمپارد در نامه ای احساسی، از تمام کسانی که در دوران بازیگری وی زحمت کشیدند، تشکر کرد. متن نامه او را می خوانید.  
بعد از 21 سال فوق العاده، تصمیم گرفتم که الان زمان مناسبی برای خداحافظی و اتمام دوران بازیگری ام است. با وجود آنکه پیشنهادات خوبی برای ادامه فوتبال داشتم، فهمیدم که در 38 سالگی باید فصل جدیدی را در زندگی ام آغاز کنم. از اینکه در بیش از 100 بازی برای تیم ملی کشورم به میدان رفتم و بیش از 300 گل به ثمر رساندم و آن جام ها را فتح کردم احساس رضایت دارم. باید از افراد زیادی تشکر کنم، از پدر و مادرم به خاطر اینکه باعث شدند سخت تلاش کنم و فردی حرفه ای شوم، قدردانی می کنم. تا ابد به خاطر حمایت های پدر ومادرم قدردان شان خواهم بود، همچنین از همسرم کریستین و دو دخترم، لونا و ایسلا. حمایتی که شما در بیرون از زمین از من کردید، همیشه باعث قویتر شدن من بود، خیلی دوست تان دارم. همچنین دوستان و هم تیمی هایم همیشه با من بودند، تمایل دارم از هم تیمی ها، مربیان و دوستان فوق العاده ام تشکر کنم.
 دوست دارم از تیم هایی که در آن فرصت حضور داشتم قدردانی کنم، اول از همه وست هم که در سال 1996 به من فرصت حضور در سطح اول رقابت ها را داد، به خاطر اعتمادشان به من که جوانی بیش نبودم، خیلی ممنونم، مخصوصا این اواخر دو باشگاه منچسترسیتی و نیویورک سیتی که واقعا باعث شدند از آخرین سال های حضورم لذت ببرم و از حمایت های آن ها، خرسند شدم. البته بخش عظیمی از قلب من به چلسی تعلق دارد، باشگاهی که خاطراتی بی نظیر به من اعطا کرد، هیچ وقت فرصت و افتخاراتی که به من دادند را فراموش نخواهم کرد. غیرممکن است که جواب حمایت های 13 سال حضورم در چلسی را بدهم، فقط مایلم یک چیز را بگویم؛ از زمانی که قرارداد را امضا کردم تا الان که زندگی من جریان دارد، همیشه مدیون الطاف آن ها بوده ام. طرفداران چلسی همیشه از من حمایت کردند و عشق آن ها باعث شد بهترین سال هایم در آن جا رقم بخورد. بدون آن ها نمی توانستم به اینجا برسم. 
  با نگاهی به آینده، از فدراسیون فوتبال انگلیس کمال قدردانی را دارم که به من فرصت دادند تا مطالعاتی در  زمینه مربیگری داشته باشم و مجوز آن را کسب کنم. بسیار به کسب فرصت برای نشان دادن خود در بیرون از زمین نیز خوش بین هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد