کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دنی میلز: لمپارد فوتبالیستی فوق العاده و استثنایی بود

دنی میلز مدافع سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که فوتبال بازیکن بزرگی را از دست داده است. 
فرانک لمپارد اسطوره فوتبال انگلیس و ستاره سابق چلسی دقایقی قبل با انتشار بیانیه ای رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. به گزارش Sky Sports، دنی میلز هم تیمی سابق وی در تیم ملی انگلیس در واکنش به این اتفاق گفت:  

او بازیکنی برجسته بود. یک فوتبالیست فوق العاده، با استعدادی بزرگ و توانایی های عالی و همه این ها را با حرفه ای گری و نگرش خود تطبیق داده بود. در طول زندگی حرفه ای اش، به وسیله برخی اشخاص سعی شد که مورد تمسخر قرار گرفته شود، اما هیچ وقت تسلیم نشد. تعداد فراوان گل هایی که به ثمر رساند واقعا شورانگیز بود. من بسیار خوش شانس بودم که در اوایل دوران حرفه ای اش با وی در تیم ملی زیر 21 ساله ها و بزرگسالان انگلیس هم بازی بودم. من با او بارها و بارها بازی کردم. نگرش بزرگش در داخل و خارج از زمین موجب می شد که به راحتی به وی نزدیک شد. لمپارد یک بازیکن استثنایی و یک مرد بزرگ بود و تصور می کنم بازیکن بزرگی را از دست دادیم. بدون شک وی پیشنهادات بی شماری داشت، اما به وضوح می خواست در بالاترین سطح از دنیای فوتبال کناره گیری نماید و امیدوارم در هر کاری که انجام می دهد، موفق باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد