کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیری آنری در برابر ادن هازارد؛ چگونه یک مدافع را دریبل کنیم؟

صحبت جالبی بین هازارد و آنری صورت گرفته است. 
تیری آنری و ادن هازارد، با هم صحبتی دارند و درباره چگونگی دریبل زدن مدافعان بحث می کنند.  
به گزارش SkySports، یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ جزیره در برابر یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ جزیره قرار گرفته است و عجیب نیست که بحث آن دو پیرامون نحوه حمله شکل می گیرد.

آنری در حال حاضر مربی هازارد در تیم ملی بلژیک است؛ وی سابقه 175 گل در لیگ جزیره را با پیراهن آرسنال دارد، در حالی است که ادن هازارد به تازگی پنجاهمین گلش را در لیگ جزیره به ثمر رسانده است. البته گلزنی موضوع بحث ما نیست و این دو ستاره می خواهند درباره چگونه دریبل زدن مدافعان بحث کنند.

ادن هازارد و تیری آنری - Hazard n Henry

آنری به هازارد می گوید:

چیزی که درمورد تو دوست دارم، به نظرم همه دوستش دارند، نحوه دریبل زدن تو است. من این کار تو را به چشم یک هنر می بینم.
من این کار را به نحو دیگری انجام می دادم. شانه خودم را پایین می آوردم و عکس العمل مدافع را می دیدم. وقتی واکنش نشان می داد، از این فرصت استفاده می کردم و توپ را به جلو می بردم یا پاس می دادم. دوست داشتم توپ را به کناره ها ببرم آنگاه مدافعان دور من جمع می شدند تا جلوی ارسال را بگیرند و مهاجم مورد نظرم خالی می شد.
تیری آنری - Thierry Henry

 همیشه این کار را می کردم اما تو بیشتر اوقات دوست داری به داخل حرکت کنی. چرا؟
هازارد در پاسخ به اسطوره آرسنال می گوید:

بازی با پای راست برایم راحت تر است. ساده است؛ اگر به راست حرکت کنم، دیگو کوستا را می بینم و به انتخاب هایم افزوده می شود. به تنهایی حرکت می کنم یا به دیگو پاس می دهم، ممکن است هافبک ها هم به ما اضافه شوند. اگر در سمت دیگر حرکت کنم، نمی توانم با پای چپم ارسال خوبی روی دروازه انجام دهم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد