کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کانته: از داستان زندگی دروگبا الهام گرفتم؛ هیچ افسوسی نسبت به گذشته ندارم

کانته از داستان زندگی خودش و اینکه چگونه دروگبا باعث شده او قویتر شود، سخن گفته است.
داستان انتقال انگولو کانته شبیه دیدیه دروگبا است، او ابتدا درسطح آماتور درخشید و سپس به چلسی انتقال یافت، انتقالی که خود کانته می گوید دروگبا الهام بخشش بوده است.   این هافبک 25 ساله که پیش از قهرمانی لسترسیتی، ناشناخته بود اما در عرض 12 ماه، او با روباه ها به قهرمانی رسید، در ترکیب تیم ملی فرانسه برای یورو 2016 حضور یافت و با انتقالی 32 میلیون پوندی به جمع آبی های لندن پیوست.

در همین خصوص، کانته در مصاحبه با SFR، گفته است:

بازی در سطح حرفه ای، رویای بسیاری از بازیکنان آماتور است و انتقال کسی از جایی نامشخص به سطح اول فوتبال اروپا، برای سایرین الهام بخش خواهد بود، درست به مانند من وقتی داستان دروگبا و رامی* را شنیدم. منبع قدرت و انرژی بود و فهمیدم که غیر ممکن وجود ندارد حتی اگر از راهی بسیار دور آغاز کنید.
این هافبک فرانسوی در ادامه صحبت هایش گفت:

ناکامی هایم مختص من است و وقتی به آن ها نگاه می کنم، می بینم باعث شده اند حتی بازیکن بهتری شوم و سختی های دنیای حرفه ای گری را درک کنم، پس هیچ افسوسی نسبت به آن ها ندارم. شاید اگر زودتر از این ها خانه ام، دوستانم و محلی که بزرگ شدم را ترک می کردم، الان جایگاه دیگری داشتم اما خب همه این ها عاملی است که من الان به چنین بازیکن تبدیل شده ام.
*رامی در اوایل فوتبال را به عنوان سرگرمی انجام می داد و سه فصل در دسته چهارم فرانسه بازی کرد، سپس استعداد او، چشم سران لیل را گرفت و او وارد سطح اول فوتبال اروپا شد و در می سال 2007، اولین بازی اش را در سطح حرفه ای انجام داد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد