کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: پیروزی ما در دیدار رفت چلسی را بیدار کرد؛ کانته را برای آرسنال می خواستم

سرمربی با تجربه توپچی ها شکست سنگین چلسی در ورزشگاه امارات را موجب بیداری این تیم می داند.
آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال پیش از تقابل تیمش برابر چلسی در نشست خبری خود پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد.   وی ضمن تایید علاقه اش نسبت به جذب  کیلیان امباپ و انگولو کانته، از دشواری دیدار های پیش روی تیمش گفت. حرف های وی را به نقل از اسکای می خوانید:

درباره وضعیت مصدومان تیم

ما آرون رمزی را در اختیار نخواهیم داشت، اگر زمان غیبتش را بخواهید، باید بگویم 21 روز. شرایط اولیویه ژیرو را بررسی خواهیم کرد؛ وی نباید مشکلی داشته باشد. شاید دنی ولبک به ترکیب تیم بازگردد. وضعیت چمبرلین هم امروز سنجیده خواهد شد ولی گمان می کنم که او رو به راه باشد. ما در این کناره ها ها نفرات خوبی داریم. آدلاید، میتیلند نیلز و چمبرلین می توانند آنجا بازی کنند.

در مورد علاقه آرسنال به جذب کیلیان امباپ مهاجم موناکو

او استعداد بزرگی به شمار می رود. ما فصل قبل خواستار جذب وی بودیم اما او تصمیم گرفت تا در موناکو بماند.

درباره موفقیت چلسی

معتقدم که کانته تاثیر شگرفی بر روی تیم شان داشته است. چلسی الان به صورت اتفاقی در این رتبه قرار ندارد، همان گونه که فصل قبل لسترسیتی هم اتفاقی در این مکان حضور نداشت. شاید پیروزی ما در دیدار رفت موجب بیداری چلسی شد. کونته با تدبیر خود شرایط را تغییر داد.

درباره تلاش برای جذب انگولو کانته

بله! زمانی که کانته در (تیم ملی) فرانسه بود، هنگامی که در لسترسیتی بود تلاش کردم تا او را به خدمت بگیرم. نمی توان همه چیز را شرح داد ولی با نگاهی به مقصد وی همه چیز کاملا شفاف است. نمی خواهم بیش از این درباره آن موضوع حرف بزنم. نقل و انتقالات یعنی همین چیزها.

درباره دیدار های دشوارِ پیش رو برابر چلسی، بایرن مونیخ و لیورپول

رقابت یعنی همین؛ وقتی چنین چیزی را می پذیرید و می خواهید در بالاترین سطوح باشید، باید پذیرای بازی ها و لحظات سرنوشت ساز باشید. اگر این چیزها را نمی خواهید، پس بهتر است رقابت نکنید و بروید در زمینه مدیریت کار کنید یا چیزی شبیه به آن. همگی می دانند که ما باید خود را پیدا کنیم، تیم مان متحد است و مشتاق رو به راه کردن مسائل هستیم و همگی روی بازی فردا تمرکز کرده ایم. برای آمادگی تاکتیکی، اصل ماجرا مسائل ذهنی هستند.

اگر شکست خوردن برایتان بی معنی باشد، یعنی در سطح بالایی قرار ندارید؛ شاگردان من هنگامی که پیروز نمی شوند بسیار نگران و ناراحت می شوند. البته که ما ناراحت و عصبانی هستیم ولی من به اعتماد به نفس بازیکنانم برای پیروزی در بازی پیش رو ایمان دارم. با این حال سه شنبه شب ما نمایش فاجعه باری نداشتیم و پس از گذشت 15 دقیقه از بازی، خوب بازی کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد