کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: رقابت بر سر قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است؛ آرسنال روی فرم خوبی است

سرمربی آبی پوشان هیچ چیز را پایان یافته نمی داند و تیمش را کماکان "یکی" از مدعیان لیگ برتر محسوب می کند. 
آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی در نشست خبری خود پیش از دیدار برابر آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج، از مبهم بودن قهرمان این فصل لیگ برتر گفت. اسکای حرف های کونته را بازتاب داده که در ادامه بخشی از آن ها را می خوانید:  
با وجود تساوی ارزشمند 1-1 برابر لیورپول، دون آنتونیو می گوید که خواستار کسب هر سه امتیاز در دیدار یاد شده بوده است.

همه نفرات برای بازی با آرسنال در دسترس هستند. نتیجه دیدار برابر لیورپول خوب بود ولی ما کمی ناراحتیم چون می توانستیم برنده شویم. بازی برابر لیورپول حالا دیگر گذشته است و ما باید کاملا روی بازی مهمی دیگر، این بار برابر آرسنال تمرکز کنیم. فردا این فرصت را خواهیم داشت تا نشان دهیم که تیم مان روی چه فرم خوبی است.

آرسن ونگر به دلیل محرومیتش فردا نمی تواند در کنار زمین حاضر باشد. آیا چنین چیزی از دید کونته می تواند در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد؟

نمی دانم که محرومیت ونگر از ایستادن کنار زمین چه تاثیری روی آرسنال می تواند بگذارد اما به شخصه ترجیح می دهم که همیشه در محوطه فنی مربیان باشم. 

آیا رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر انگلیس پایان یافته است؟ کونته چنین پاسخ داد:

این که گواردیولا می گوید قهرمانی برای چلسی است، یک راهکار برای مربیان دیگر است تا فشار را از روی تیم شان بردارند. منچسترسیتی خوب بازی کرده ولی کسی از چنین اتفاقی متعجب نشده است. رقابت بر سر قهرمانی پایان نیافته است. نتیجه پایانی آرسنال برابر واتفورد گویای حقیقت نیست چرا که آن ها خوش اقبال نبودند. آرسنال روی فرم خوبی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد