کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی ۳ - ۱ آرسنال؛ چشمک شاگردان کونته به جام

شاگردان کونته با ارائه نمایشی درخشان به پیروزی پر گل مقابل آرسنال دست یافتند تا انتقام دیدار رفت را بگیرند و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.
تیم های چلسی و آرسنال از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ساعت ۱۶ در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند. 
ترکیب بازی و نمرات بازیکنان
موقعیت های گل
وضعیت پاس ها
وضعیت کارد های در یافتی
 چلسی
کورتوا، آزپیلیکوئتا، لوئیز، کیهیل، موزس، کانته، ماتیچ، آلونسو، پدرو، هازارد، کاستا
نیمکت: بگوویچ، تری، زوما، چالوباه، فابرگاس، ویلیان، باتشوایی

آرسنال
چک، بیرین، موستافی، کوشیلنی، مونریال، چمبرلین، کوکلین، والکات، اوزیل، ایووبی، سانچز
نیمکت: اوسپینا، گیبس، گابریل، مایتلند نایلز، آدلاید، ولبک، ژیرو

لحظات حساس بازی

دقیقه ۱۱: کیهیل روی سانتر آزپیلیکوئتا می توانست گلزنی کند اما ضربه سر این بازیکن به زمین خورد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: تیم میزبان روی نخستین موقعیت جدی خود به گل رسید. ضربه سر کاستا روی سانتر ارسالی پدرو به تیر دروازه آرسنال خورد اما آلونسو در برگشت موفق شد بالاتر از بیرین با ضربه سر دروازه را باز کند. بیرین در این صحنه به تیر دروازه برخورد کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد و گابریل جایگزین او شد.

دقیقه ۱۹: چلسی پس از گل توانست کنترل بازی را در دست بگیرد. کاستا در یک صحنه روی حرکت فردی موفق شد از چند بازیکن آرسنال عبور کند و دروازه چک را هدف بگیرد اما ضربه اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۰: چلسی در یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت خوبی شد اما کاستا نتوانست از پاس هازارد استفاده کند و توپ را از دست داد.

دقیقه ۳۸: آرسنال صاحب یک موقعیت مناسب برای زدن گل تساوی شد اما گابریل ضربه سر خودش روی سانتر چمبرلین را دقیقا به جایی که کورتوا ایستاده بود فرستاد.

دقیقه ۴۵: اوزیل روی پاس خوب کوکلین در فضای خوبی در سمت راست زمین صاحب توپ شد. این بازیکن به داخل زد و دروازه کورتوا را هدف گرفت اما این دروازه بان مشکلی برای مهار ضربه ضعیف اوزیل نداشت.

دقیقه ۵۳: چلسی نیمه دوم را خوب شروع کرد و خیلی زود روی حرکت تماشایی هازارد به گل دوم خودش رسید. ستاره بلژیکی در میانه زمین صاحب توپ شد و با عبور از دو بازیکن آرسنال به محوطه جریمه این تیم رسید و پس از فریب کوشیلنی با یک تکنیک عالی توانست با یک ضربه دقیق دروازه چک را باز کند تا اختلاف به دو گل برسد.

دقیقه ۷۸: پس از چند دقیقه ای که بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تیم آرسنال می توانست روی ضربه سر خوب ولبک که به جای والکات به بازی آمده بود به گل برسد اما کورتوا با یک عکس العمل توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۵: تیم میزبان روی اشتباه بزرگ پیتر چک به گل سوم خودش هم رسید. چک به اشتباه توپ را به فابرگاس که تازه به جای هازارد به بازی آمده بود پاس داد و این بازکین هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد تا چلسی انتقام بازی رفت را بگیرد.

دقیقه ۹۱: ژیرو که در نیمه دوم به بازی آمده بود روی سانتر ارسالی مونریال توانست با ضربه سر دروازه کورتوا را باز کند تا اندکی از سنگینی شکست کاسته شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
کاظم شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 19:54

ممنون از آرسنال بابت برد در بازی رفت. ما که انتقام بردشون رو گرفتیم. ولی ما کجاییم و ارسنال کجاست.
هیچی واسه گفتن نداشتن. گلی هم که خوردیم به خاطر شل گرفتن بود وگرنه همون هم نباید میخوردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد