کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: فوتبال در انگلستان متحول شده است؛ حالا بازی مبتنی بر ضد حمله یک هنر محسوب می شود

آقای خاص به صورت غیر مستقیم به عملکرد این فصل چلسی با آنتونیو کونته اشاره کرده است. 
ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که پس از گذشت سال ها، فوتبال در انگلیس به سبک کاری وی ایمان آورده است.  
اسکای گزارش می دهد: عصر یکشنبه شیاطین سرخ ظرف 8 دقیقه سه گل زدند تا لسترسیتی را با نتیجه 3-0 شکست دهند و اختلاف شان را با لیورپول رده پنجمی به یک امتیاز برسانند. منچستریونایتد حالا 15 بازی است که در لیگ برتر شکست نخورده و مورینیو معتقد است که حالا ستایشی که باید سال ها قبل در فوتبال انگلیس از کار او می شد را به چشم خود می بیند.

تیم من دارد خیلی خوب کار می کند ولی برای سالیان سال در دوران حرفه ای من و به ویژه در این کشور، وقتی تیم های من بی رحم بودند و در لاز دفاعی فوق العاده کار می کردند و خیلی خوب هم ضد حمله می زدند، هفته به هفته می شنیدم که می گفتند که به حد کافی خوب نیستیم؛ در حالی که من سه بار قهرمان لیگ برتر شده ام. ولی امسال، خارق العاده بودن در دفاع و خوب ضد حمله زدن یک هنر است، پس شاهد تغییری بزرگ در فوتبال انگلستان هستیم.
وی ادامه داد: 

نمی خواهم سبک بازی مان را تغییر بدهم. ما می خواهیم بدین نحو بازی کنیم. من خواستار این نیستم که مربی تیمی باشم که خیلی خوب بازی می کند، فرصت های بسیاری ایجاد می کند و در نهایت در بازی هایش برنده نمی شود. ما باید گلزنی کنیم و امروز (دیروز) هم همین کار را کردیم.
منچستریونایتد روز گذشته برای عبور از سد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کار سختی در پیش نداشت. به هر حال روباه ها دیگر آن تیم سابق نیستند؛ چیزی که مورینیو هم فصل قبل آن را تجربه کرد. آقای خاص همچنین به شوخی در جریان نشست خبری خود با اشاره به شکست 2-1 خود با چلسی برابر لسترسیتی گفت:

آخرین باری که روی این صندلی نشستم، روز بعدش اخراج شدم!
گفتنی است که دیدار بعدی منچستریونایتد شنبه آینده و در ورزشگاه اولدترافورد خواهد بود؛ جایی کن شاگردان مورینیو پذیرای واتفوردی خواهند بود که در دیدار رفت به آن باخته بودند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد