کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیتون: ترسی از چلسی نداریم؛ می خواهیم ورزشگاه خود را به یک دژی مستحکم تبدیل کنیم

تام هیتون معتقد است که بازی های خوب برنلی در خانه به ارتباط میان هواداران و بازیکنان بستگی دارد و آن ها هیچ ترسی از رویارویی با چلسی ندارند.
شاگردان شان دایچ در هفت بازی متوالی در خانه خود به پیروزی رسیده اند. تنها تاتنهام و چلسی از این نظر رکورد بهتری نسبت به آن ها دارند.   آن ها میزبان شاگردان آنتونیو کونته در لنکشایر هستند. با وجود این که چلسی در استمفوردبریج برنلی را با نتیجه0-3 مغلوب کرد اما هیتون معتقد است که عملکرد فوق العاده برنلی در ورزشگاه تورف مور نشان دهنده این است که این ورزشگاه یک سد سخت در برابر تیم های مدعی قهرمانی است.

به گزارش Skysports، تام هیتون در این باره گفت:

ما می خواهیم تورف مور را تبدیل به یک دژ مستحکم کنیم و فکر می کنم که این کار را انجام داده ایم. به دنبال هویت بخشیدن به بازی های خانگی خود هستیم. می خواهیم حریفانمان در تورف مور دست و پاهای خود را گم کنند. این باشگاه و استادیوم ریشه در تاریخ دارد. ورزشگاهی که بازی کردن در آن سخت است و هواداران سر و صدای زیادی ایجاد می کنند. این موضوع را به مزیت خود تبدیل خواهیم کرد. هیچ حیله ای در کار نیست. تیم های مقابل ما باید بدانند که روز سختی را خواهند داشت. باید از نظر اخلاقی، فیزیکی و کیفیت کار کنیم و این را در فصل جاری به معرض نمایش گذاشته ایم. باشگاه قلب این شهر است. ارتباطی عمیق میان بازیکنان و هواداران وجود دارد. این را در سروصداهای اضافی و هنگامی که با یک گل دقایق پایانی به پیروزی می رسیم یا در لحظات دفاعی مشاهده می کنید. لحظاتی که پشتمان به دیواری گرم است و به دنبال ادامه دادن بازی خود هستیم. به نظرم هواداران وضعیتی را که ما در آن هستیم می دانند. کم ترین چیزی که باید برای این سرمربی بگذارید این است که با تمام توان خود برای این پیراهن بازی کنید. هواداران بازیکنانی را حمایت می کنند که با تمام تلاش خود در میدان ظاهر شوند.  
با وجود قرارداشتن در میانه جدول، هیتون معتقد است که باقی ماندن در لیگ برتر انگلیس هدف آن هاست. آخرین باری که آن ها به لیگ برتر صعود کردند، در همان فصل دوباره به چمپیونشیپ بازگشتند. با این حال هیتون باور دارد هنگامی که آن ها با نتیجه0-2 لیورپول را متوقف کردند، این باور در آن ها به وجود آمد که می توانند این بار طوری دیگر عمل کنند.

 به این درک رسیده ایم که اولین هدف برای تیمی که تازه به لیگ برتر انگلیس صعود کرده است، این است که در لیگ باقی بماند. تمام کاری که انجام دادیم این بود که خود را درون وضعیتی مناسب قرار دهیم. از کیفیت این لیگ آگاهیم و می دانیم که چقدر چیزها سریع تغییر می کند. در بازی مقابل لیورپول به خوبی دفاع کردیم و شانس های خودمان را داشتیم. شاید در پایان این نکته را گوشزد کردیم که ما اینجاییم تا رقابت کنیم. در این فصل نگاهی رو به جلو داریم.  حالا تجربه و کیفیت بیش تری در درون زمین داریم.
حالا برنلی باید به مصاف صدرنشین لیگ برود. هیتون می گوید او و هم تیمی هایش می دانند که می توانند تا کاری مانند بازی با لیورپول را در مقابل چلسی انجام دهند.

ما به آن ها احترامی را می گذاریم که لایقش هستند. آن ها مملو از بازیکنان با کیفیت هستند اما در تمجید از آن ها افراط نمی کنیم. تمرکزمان بر روی خودمان است. مهم این است که بازی را به همان طریقی که می خواهیم انجام دهیم و از راه خود منحرف نشویم. بازی سختی خواهیم داشت اما ترسی نداریم. نگاهی رو به جلو داریم تا برابر بهترین تیم ها بازی کنیم. به دنبال برد در این بازی هستیم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد