کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

در مصاحبه با خبرنگاران ونگر: لیگ برای آرسنال تمام نشده است!

با وجود اختلاف 12 امتیازی آرسنال با چلسی صدرنشین، آرسن ونگر هنوز امید خود به قهرمانی را از دست نداده است.
آرسنال که در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، در بازی بعدی خود در چارچوب همین رقابت‌ها، عصر شنبه پذیرای هال‌سیتی است.  
توپچی‌های لندن پس از فتح لیگ برتر در سال 2004 دیگر هرگز موفق به کسب این عنوان نشده‌اند و ممکن است حسرت هواداران این تیم 13 ساله شود، هرچند سرمربی فرانسوی آرسنال همچنان امیدوار به قهرمانی شاگردانش در فصل جاری لیگ برتر است.
 
آرسن ونگر در این باره گفت:« لیگ هنوز تمام نشده است. حتی اگر شما رسانه‌ها فکر کنید که کار تمام شده است، من چنین نظری ندارم و ما نباید به این موضوع فکر کنیم. ما در جدولی قرار داریم که خیلی فشرده است و رقابت برای کسب جایگاه حتی سخت‌تر از فصول گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.
 اگر کار برای ما تمام شده است، کار برای تیم‌های دیگر هم تمام شده است. چلسی در اوج است و در اروپا هم بازی نمی‌کند. آنها در بین هفته بازی نمی‌کنند و در حال حاضر هم وضعیت خوبی دارند. به هر حال ما باید متحد باشیم، وگرنه شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.»
 
سرمربی 67 ساله آرسنال که از سال 1996 روی نیمکت سرمربیگری توپچی‌هاست، مورد انتقاد برخی هواداران آرسنال است و حتی در بازی اخیر این تیم برابر چلسی یکی از هواداران این تیم پوستری در دست داشت که روی آن در اشاره به ونگر نوشته بود "بس است دیگر. وقت رفتن است".
ونگر اما توجهی به این انتقادات ندارد و تأکید کرد:« مهم این است که روی بازی بعدی‌مان تمرکز کنیم و خیلی به یک هوادار منتقد اهمیت ندهیم. هواداران ما با ثبات هستند و انتظارات زیادی دارند، بنابراین درک نمی‌کنم که چطور یک هوادار تا روز سه‌شنبه پشت تیم بود و حالا از تیم حمایت نمی‌کند.
حتی اگر دو نتیجه بد هم گرفته باشیم، از هواداران می‌خواهم که از تیم خود حمایت کنند. باید روی کاری که خوب انجامش می‌دهیم، تمرکز کنیم. بازیکنانم سه‌شنبه‌ای که گذشت بازیکنان بزرگی بودند و هنوز هم بازیکنان بزرگی هستند.»
 
ونگر در مورد شایعه علاقه آرسنال برای جذب جو هارت نیز گفت:« من سه دروازه بان در کلاس جهانی دارم و از عملکرد هر سه تا خوشحالم. به دنبال جذب هارت نیستیم.»
 
سرمربی آرسنال همچنین درباره انتقاد لورن کوشیلنی از ترکیب انتخابی برای بازی با چلسی گفت:« اظهارات کوشیلنی یا بد ترجمه شده و یا بد انعکاس داده شده است. بازیکنان مسئول نمایش تیم هستند و مربی هم مسئول نتایج و انتخاب ترکیب تیم است. کوشیلنی اصلا چنین منظوری نداشت. زمانی که نتیجه ناامید کننده ای می گیرید مردم سعی می کنند از شرایط استفاده کنند و برداشت متفاوتی از حرف های شما ارائه دهند. باید با این وضعیت کنار آمد.»

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد