کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: کاستا در چلسی خواهد ماند

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که دیگو کاستا، مهاجم این تیم در چلسی ماندنی خواهد شد و پیشنهاد لیگ چین را رد خواهد کرد.
باشگاه تیانجین کوانجین با هدایت فابیو کاناوارو با پیشنهادی جذاب به دنبال جذب دیگو کاستا بود. با نیمکت نشینی کاستا در دیدار مقابل لستر به علت مصدومیت و ناراحتی او از این موضوع که معتقد بود مصدوم نیست، شایعه انتقال کاستا قوی تر شد.   با این وجود کونته ابراز اطمینان کرد که کاستا در این تیم خواهد ماند.
 
او گفت:" دیگو واقعا بازیکن مهمی است. شرایط خیلی مشخص و واضح است. او از ماندن در چلسی و جنگیدن برای جام خیلی خوشحال است. فکر می‌کنم مدتی در این تیم خواهد ماند. من هر روز او را کاملا در اختیار تیم می‌بینم. او عاشق باشگاه است."
 
کونته که تا به اینجا، اسکار را به لیگ چین فروخته در این رابطه گفت:" مدیریت این شرایط خیلی دشوار است. 60 میلیون پوند برای اسکار و همینطور حقوق بسیار بالا. فکر نمی‌کنم این راه درستی برای هزینه پول باشد. بازیکنی که در یک باشگاه می‌ماند باید هدفی مشخص داشته باشد  و همینطور مسیر درست را گم نکند زیرا با گم کردن مسیر درست، دیگر الگوی خوبی برای بازیکنان جوان نخواهد بود."

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد